تابناک گزارش می دهد؛

به مناسبت هفته ورزش و تربیت بدنی/برگزاری ورزش صبحگاهی با حضور اعضای شورای اداری کهگیلویه +تصاویر

 به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش فرماندار کهگیلویه و اعضای شورای اداری به اجرای ورزش صبحگاهی در پارک شهید دستغیب (جنگلی) دهدشت پرداختند.
کد خبر: ۵۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ 19 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،در حاشیه این برنامه، فرماندار کهگیلویه طی سخنانی با تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش گفت: ورزش، سلامت، فرهنگ و امید به عنوان شعار امسال هفته تربیت بدنی انتخاب و امید است که فرهنگ ورزش و اهمیت دادن به آن در بین جامعه نهادینه شود.
علی پوزش با اشاره به اینکه هر روز هفته تربیت‌ بدنی با عناوین مختلفی نامگذاری گردیده گفت: امروز پنج‌شنبه ۲۷ مهر، به عنوان روز” ورزش، فرهنگ ایثار و شهادت، جانبازان و معلولان ” نامگذاری و برنامه‌های مختلفی برای هفته تربیت بدنی امسال از طرف اداره ورزش و امور جوانان شهرستان در نظر گرفته شده  که این برنامه‌ها بیشتر در بخش‌های مختلف ورزشی و آموزشی برگزار می گردد.
در این همایش بعد از اجرای حرکات ورزشی در قالب ورزش صبحگاهی، رضا نیکوئی زاده رئیس اداره ورزش شهرستان به ایراد سخن پرداخت و ضمن تبریک فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش و تقدیر و تشکر از فرماندار و اعضای شورای اداری شهرستان به تشریح برنامه های این اداره در طول هفته پرداخت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار