بهره برداری خط 20 کیلو ولت گلوگاه به هزار جریب

خط 20 کیلو ولت گلوگاه به منطقه هزار جریب بهشهر بهره برداری شد .
کد خبر: ۵۱۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 23 June 2015
مدیر امور توزیع برق شهرستان گلوگاه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت ، با ساخت یک فیدر اختصاصی از مسیر جاده گلوگاه به نیالا به طول24 کیلومتر ، مشکل چندین ساله ساکنان 52 روستای منطقه هزار جریب برطرف شد .


قاری زاده با اشاره به جداسازی امور توزیع برق گلوگاه زمستان 87 از امور برق بهشهر افزود ، این مرکز هم اکنون با تکیه به ایستگاه 20/63 کیلوولت شهید پهلوان گلوگاه با هشت فیدر خروجی ، برق 16 هزار و 500 مشترک را تامین می کند .


او با بیان اینکه از سال 87 تاکنون ، برق 13 روستای منطقه هزار جریب گلوگاه و 39 روستای منطقه هزار جریب بهشهر از استان گلستان تامین می شد ، خاطر نشان کرد: با توجه به عبور شبکه فشار متوسط از منطقه کوهستانی و خارج از جاده دسترس در فصل زمستان ساکنان منطقه از قطعی های بسیار زیاد و طولانی رنج می بردند که که با بهره برداری از این طرح مشکل چندین ساله برق 52 روستا برطرف شد .



بگفته قاری زاده یکی از مزایای این طرح نسبت به سایرطرحها، ساخت شبکه20 کیلوولت با هادی روکشدار با افزایش پایداری شبکه ، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست است .



وی هدف از اجرای این طرح را جداسازی برق روستاهای منطقه هزارجریب از استان گلستان ، کاهش چشمگیر اصلاح و قطع درختان در مسیر شبکه برق و حفظ منابع طبیعی ، تسهیل و تسریع در رفع عیب و خاموشی های احتمالی شبکه ، افزایش طول عمر شبکه به دلیل کاهش خوردگی هادی روکشدار در مقایسه با هادی آلومینیومی بدون روکش برشمرد .



شهرستان گلوگاه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شرقی ترین نقطه مازندران قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار