ورود بیش از 26 هزار زائر پاکستانی اربعین به سیستان و بلوچستان

کد خبر: ۵۱۸۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 03 November 2017
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: از تاریخ 24 شهریور تاکنون تعداد بیش از 26 هزار زائر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده‌اند.
تیمور باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: از تاریخ 24 شهریور تا کنون تعداد 26236 زایر پاکستانی از طریق مرز میرجاوه وارد کشور شده اند که از این تعداد 11352 نفر با 258 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 14884 نفر با 338 دستگاه اتوبوس ایرانی به مرزهای غربی کشور اعزام شدند.

باقری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان در خصوص هزینه اعزام زائران حسینی (ع) به مرزهای غربی کشور گفت: کرایه اعزام زایران از استان همچون سال گذشته بوده و هیچ گونه افزایشی در کرایه ها انجام نشده است.

وی با اشاره به لزوم انجام سفرهای ضابطه مند مسافران و زایران از طریق کاروان های اعزامی و خودداری از اجاره اتوبوس بدون هماهنگی اظهار کرد: در سال گذشته، تعداد 41 هزار و 268 نفر زایر پاکستانی وارد کشور شدند که 18 هزار و 830 نفر با 429 دستگاه اتوبوس پاکستانی و 24هزار و 382 نفر توسط 510 دستگاه اتوبوس ایرانی به مرزهای غربی اعزام شدند.

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: در سال گذشته 4863 نفر زایر ایرانی با 112 دستگاه اتوبوس به مرزهای غربی اعزام شده اند که این آمار مربوط به زایرانی است که با ناوگان حمل و نقل عمومی جابه‌جا شده اند.

باقری افزود: با پیش‌بینی افزایش آمار مسافران در سال جاری این آمادگی وجود دارد تا با استفاده از تمام ظرفیت ناوگان حمل و نقل داخلی، امسال نیز شاهد جابه‌جایی زایران پاکستانی بدون هیچ گونه مشکلی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار