مسابقات لیگ نجات غریق کشور در بوشهر برگزار می‌شود

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، مرحله دوم مسابقات لیگ نجات غریق کشور در بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۲۰۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۳ 07 November 2017
ایلخان نوری ظهر دوشنبه در نشست مجمع انتخابات هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بالایی در حوزه ورزشی است و شاهد کسب عناوین مختلف توسط ورزشکاران این استان هستیم.

وی به شرایط استان بوشهر در حوزه ورزش‌های آبی اشاره کرد و ادامه داد: استعدادهای فراوانی در سطح این استان وجود دارد که باید به خوبی مورد توجه قرار گیرند.

نایب رئیس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان اینکه افق روشنی برای این رشته ورزشی در استان بوشهر متصور هستیم، تصریح کرد: استان بوشهر در سال‌های آینده می‌تواند به قطب ورزش نجات غریق و غواصی تبدیل شود.

وی اضافه کرد: شهرام دریایی‌نژاد در هشت سال گذشته فعالیت‌های بسیار خوبی را در هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر داشته است و امیدواریم در آینده نیز شاهد تداوم این خدمات باشیم.

نوری از برگزاری مرحله دوم مسابقات لیگ نجات غریق کشور به میزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با حضور هشت تیم در بوشهر، مرحله دوم که بخش ساحلی لیگ نجات غریق کشور به شمار می‌رود برگزار خواهد شد.

وی از توسعه برنامه‌های استعدایابی فدراسیون نجات غریق و غواصی خبر داد و افزود: دوره‌های مختلفی از برنامه‌های استعدادیابی در سطح استان‌ها برگزار خواهد شد.

توسعه زیرساخت ورزش‌های آبی

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: استان بوشهر دارای قابلیت‌های بسیار بالایی در حوزه ورزشی است و از جمله ظرفیت‌ها و قابلیت‌ها می‌توان به ورزش‌های آبی اشاره کرد.

احمد بهروزیان‌فر اضافه کرد: همه شهرستان‌های استان بوشهر از استخر مناسب برخوردار هستند و در گناوه استخر نداشته‌ایم که به زودی استخر در این شهرستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

وی به ارائه آموزش‌های مربوط به شنا به سه هزار و ۸۰۰ نفر در استخر بین‌المللی کوثر بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ارائه این آموزش‌ها باعث ایجاد اشتغال برای ۶۰ نفر از ناجیان غریق استان شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد: بوشهر از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی استقبال می‌کند و انتظار داریم فدراسیون نیز به این مهم توجه داشته باشد.

در این نشست شهرام دریایی‌نژاد که طی هشت سال گذشته ریاست هیئت نجات غریق و غواصی استان بوشهر را بر عهده داشت، برای یک دوره چهار ساله دیگر نیز در این سمت ابقاء شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار