یادواره ۵۵ شهید والامقام شرکت گاز اردبیل برگزار شد

یادواره ۵۵ شهید والامقام شرکت گاز استان اردبیل با حضور مسئولان استانی و کارکنان شرکت گاز برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۱۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰ 29 November 2017

به گزارش تابناک اردبیل، سرهنگ حسن دهقانی، فرمانده سپاه شهرستان اردبیلدر مراسم یادواره شهدای والامقام شرکت گاز استان اردبیل اظهار داشت: اقتدار و عظمت کنونی کشورمان در سایه خون شهدای والامقام رقم خورده است و ما قدردان خون این عزیزان هستیم.

وی با اشاره به اینکه کشورمان در حال‌حاضر در عرصه‌های مختلف به پیشرفتهای همه‌جانبه‌ای دست یافته،‌ افزود: اگر رشادتها و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام نبود هم‌اکنون شاهد هیچ کدام از این پیشرفتها نبودیم.

فرمانده سپاه شهرستان اردبیل تصریح کرد: دشمنان و استکبار جهانی با ترفندهای مختلف در صدد تضعیف فرهنگ ایثار و شهادت در بین مسلمانان هستند که با هوشیاری مردم ایران و تقویت این فرهنگ تمام نقشه‌های دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل می‌شود. 

دهقانی بیان کرد: در سایه درایت‌ها و رهنمودهای مقام معظم رهبری روز به روز بر اقتدار کشورمان افزوده شده ‌و ما با جان و دل از دستاوردهای انقلاب اسلامی دفاع می‌کنیم.

خدایی، مدیرکل شرکت گاز استان اردبیل نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: امروز به مناسبت هفته بسیج یادواره 55 شهید شرکت گاز استان اردبیل به صورت باشکوه برگزار شد تا یاد و خاطره این عزیزان را گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: ما همواره قدردان خون شهدا و خانواده‌های معظم و معزز آنها هستیم چرا که این خانواده‌ها با گذشت از جان فرزندان خود درس بزرگ ایثار و جوانمردی را  به ما یاد دادند.

در پایان این مراسم با اجرای مداحی یاد و خاظره شهدای شرکت گاز گرامی داشته شد و همچنین تجلیل از بسیجیان و خانواده‌های معظم شهدا از دیگر بخشهای این مراسم و یادواره بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار