قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی قزوین:

مدیران با روحیه جهادی برای توسعه بخش کشاورزی حرکت کنند

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: مدیران بخش کشاورزی باید با شجاعت تصمیم‌گیری کرده و برای رشد و توسعه بخش با روحیه جهادی عمل کنند.
کد خبر: ۵۴۰۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 19 December 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، محمد مهاجری در آئین تکریم و معارفه سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان تاکستان که با ظهر امروز حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: مدیران بخش کشاورزی باید با شجاعت تصمیم‌گیری کرده و برای رشد و توسعه بخش با روحیه جهادی عمل کنند.

وی افزود: مدیر خوب می‌تواند با مشارکت کارشناسان و همکاران متخصص و اعمال نظر جمعی بهترین راهکار را انتخاب تا به موفقیت دست یابد.

قائم‌مقام سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین تصریح کرد: اولویت سازمان جهاد کشاورزی، تخصص و تلاش و جدیت در کار برای رسیدن به اهداف سازمانی است.

مهاجری اضافه کرد: باید هماهنگ و با انرژی مضاعف در راستای حل مشکلات و انجام امور کشاورزی حرکت کرد.

این مسؤول گفت: مدیریت باید رنگ و بویی خدایی داشته و مدیر باید پویا و فعال باشد و از مدیریت انفعالی پرهیز کند.

قائم مقام سازمان جهادکشاورزی استان قزوین در ادامه به اهمیت بخش کشاورزی اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط اقلیمی حاکم در استان و کمبود بارش و بحرانی شدن وضعیت آب، باید مدیریت اساسی در این زمینه اعمال شود.

سرپرست مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تاکستان هم در این مراسم بیان کرد: این شهرستان ظرفیت و بستر مستعدی برای تولید محصولات کشاورزی دارد بنابراین باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

علیرضا رحمانی یادآور شد: نیازمند همدلی و همفکری همگان برای رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی تاکستان هستیم و از ایده‌ها و پیشنهادات استفاده می‌کنیم.

گفتنی است در پایان این مراسم علیرضا رحمانی به سمت سرپرست جدید مدیریت جهادکشاورزی شهرستان تاکستان معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار