فراهم‌آوری زمینه‌های آغاز به کار اتحادیه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه از فراهم‌آوری زمینه‌های آغاز به کار اتحادیه در شهرستان زلزله‌زده و همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی در این مناطق خبر داد.
کد خبر: ۵۴۲۹۳۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 24 December 2017
به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس از سرپل‌ذهاب، علی صفدری مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه صبح امروز در دیدار با روح الله عباسیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان سرپل‌ذهاب در خصوص اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های علمی و فرهنگی با حضور اساتید آموزش‌دیده در حوزه‌های علمی، روانشانسی و مشاوره، مسابقات فرهنگی و... دیدار و گفت‌وگو کرد.

فراهم‌آوری زمینه‌های آغاز به کار اتحادیه در شهرستان و همکاری در زمینه اجرای برنامه‌های علمی و فرهنگی از محورهای گفت‌وگو در این دیدار بود.

علی صفدری، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه ضمن بیان فعالیت اتحادیه در شهرستان، اظهار داشت: امیدوارم همکاری این 2 مجموعه آموزش و پرورش و اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان منتهی به نتایج مطلوبی در شهرستان شود.

روح‌الله عباسیان، رئیس آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب نیز در این دیدار با اشاره به سوابق اقدامات بسیار خوب اتحادیه در شهرستان، تصریح کرد: کمک به اتحادیه را وظیفه شرعی و قانونی خود می‌دانم و آمادگی همکاری‌های لازم را داریم.

علی صفدری، مسؤول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان کرمانشاه در پایان با تعدادی از خانواده‌های دانش‌آموزان دیدار و از وضعیت آوار‌برداری منازل آنان بازدید کرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار