احمدی‌نژاد: من همچنان هستم و جا نمی‌زنم

رئیس دولت های نهم و دهم درمورد اجرای عدالت و تاثیرات آن توضیحاتی را ارائه نمود.
کد خبر: ۵۴۸۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱ 06 January 2018

به گزارش تابناک : محمود احمدی‌نژاد یازده سال پیش در سفر به خوزستان که هنوز بگم‌بگم‌های تاریخی‌اش آغاز نشده بود از عملکرد مدیران میانی دولت نگران بود و اظهار کرد: در حالی که روزی شرایط فراهم شود تا بتوانیم جنایات اقتصادی برخی از این افراد و گروه‌ها را فاش کنیم مشخص می شود که با شعار توسعه چه بلایی بر سر مردم می‌آید.

بر اساس این خبر، احمدی نژاد گفت: تحمل عدالت برای برخی افراد خيلی سخت است و مذاق‌هايی كه به مزه‌های چرب و شيرين عادت نمودند در برابر اجرای عدالت مقاومت می كنند. با اجرای عدالت ويژه‌خواران و رانت‌خواران زير پرچم‌های مختلف و شعارهای گوناگون پنهان می شوند و مقاومت‌ها در برابر اجرای عدالت بسيار سنگين است.

نماينده دانشجويان هم در سخنانی به احمدی نژاد از عدم هماهنگی برخی مديران ميانی دولت در اجرای عدالت تاکید کرد: سخت‌ترين مرحله برپايي عدالت اجرای آن در جامعه است و در حالی که روزی شرايط فراهم شود كه بتوانيم جنايات اقتصادی را فاش كنيم مشخص می شود كه با شعار توسعه چه بلايي بر سر مردم می آورند.

این مقام مسئول با تاكيد بر اينكه در مقابل اين افراد و مخالفان اجرای عدالت كوتاه نيامده گفت: من هستم و جا نزده‌ ام و در حالی که مرا هزار بار قطعه قطعه كنند و دوباره زنده شوم باز هم در مقابل اين افراد می ایستم.

 

 

 

منبع : نامه نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار