معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم مطرح کرد

نظارت مستمر بر وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در استان قم

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم گفت: کمیته ای با حضور دستگاه‌های مختلف از وضعیت نمازخانه‌ها در مسیرهای منتهی به استان بازدید و تذکرات را به صورت شفاهی و کتبی به دستگاه‌ها ارسال می‌کند تا مشکلات این نمازخانه‌ها رفع شود.
کد خبر: ۵۵۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 27 January 2018

به گزارش تابناک قم،یونس عالی پور با اشاره به جاده قم -گرمسار اظهار کرد: در این جاده ایجاد مجتمع‌های بین راهی پیش بینی شده است و قرار بود که این مجتمع‌ها امسال به بهره برداری برسد، باید پیش از تعطیلات نوروزی برای ایجاد نمازخانه در مسیر قم گرمسار تدبیری اندیشیده شود.

وی ادامه داد: جاده قم-گرمسار یک پروژه ملی است و باید نمازخانه در این جاده در سال گذشته به بهره برداری می‌رسید، البته سال‌های گذشته نمازخانه‌های موقتی در این جاده ایجاد شده بود.

معاون هماهنگی امور زائرین استانداری قم افزود: کمیته ای از سال 94 با حضور دستگاه‌های مختلف از وضعیت نمازخانه‌ها در مسیرهای منتهی به استان بازدید و تذکرات لازم را به صورت شفاهی و کتبی به دستگاه‌ها ارسال می‌کند تا مشکلات این نمازخانه‌ها رفع شود.

عالی پور با اشاره به وضعیت مجتمع‌های بین راهی جاده‌های استان قم اظهار کرد: برخی از این مجتمع‌ها از سازمان میراث فرهنگی و برخی دیگر از سازمان راهداری مجوز گرفتند، به صورت ویژه بر فعالیت مجتمع‌های بین راهی استان قم نظارت صورت می‌گیرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وضعیت نمازخانه‌های بین راهی در جاده قم- تهران مشکلی ندارد و کمیته نظارت به صورت مداوم به این نمازخانه‌ها سرکشی می‌کند، البته نظارت این کمیته طی ایام نوروز تقویت می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار