شورای تأمین مخالف برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در پردیسان است

فرماندار قم گفت: شورای تأمین شهرستان و استان مخالف برپایی راهپیمایی ۲۲ بهمن در پردیسان به‌صورت مستقل است.
کد خبر: ۵۶۲۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵ 05 February 2018

به گزارش تابناک قم، رضا سیار ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم درباره برگزاری ویژه‌برنامه‌های 22 بهمن اظهار داشت: این برنامه باید با شکوه تمام و با همکاری نیروهای مسلح در قم برگزار شود.

فرماندار قم تقارن 22 بهمن را با ایام فاطمیه را مدنظر قرار داد و خاطرنشان کرد: باید مراسم‌های انقلابی همچون روز جهانی قدس و راهپیمایی 22 بهمن  با شکوه هرچه تمام‌تر برگزار شود.

وی شورای تأمین شهرستان و استان را مخالف برپایی راهپیمایی 22 بهمن در پردیسان به‌صورت مستقل دانست و تصریح کرد: پردیسان جدا از شهر قم نیست و برای سهولت در رفت‌وآمد در روز 22 بهمن وسایل ایاب و ذهاب برای انتقال مردم به مرکز شهر از پردیسان فراهم بوده و راهپیمایی به‌صورت یکپارچه در شهر قم برگزار می‌شود.

سیار ابراز کرد: تمام پیش‌بینی‌های لازم برای برقراری امنیت مردم در قم اتخاذشده و برنامه‌ریزی‌های لازم برای استقرار تیم‌های امدادی در تمام نقاط شهر نیز  شده است.

فرماندار قم با تأکید به ایجاد سیستم صوت ثابت در هسته مرکزی شهر قم گفت: شهر قم نیازمند ایجاد یک سیستم صوت ثابت در هسته مرکزی شهر است که در روزهای معمولی برای پخش اذان و در مناسبت‌ها برای پخش سخنرانی وغیره به‌صورت یکپارچه مورداستفاده قرار گیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار