تشکیل تیم عملیاتی اطفا حریق در محیط زیست

کد خبر: ۵۶۶۷۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۸ 04 July 2015
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان البرز از تشکیل تیم عملیاتی اطفاء حریق در این استان خبر داد.
به گزارش ایرنا، علی ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: آتش سوزی در عرصه های ملی بخصوص در فصل گرما امری اجتناب ناپذیر است و همه دستگاه های مرتبط برای این مهم باید آمادگی لازم راداشته باشند.
وی با اشاره به اینکه ایجاد آتش از طریق عوامل طبیعی و انسانی رخ می دهد، اظهار داشت: بیشتر آتش سوزی های که در مناطق رخ می دهد به دلیل کم توجهی برخی افراد است که پس از ایجاد آتش مورد نیاز به طور کامل نسبت به خاموش کردن آن اقدام نکرده وبه همین دلیل با کمترین وزش بادی به سایر نقاط سرایت می کند.
وی ادامه داد: به همین لحاظ اطفاء حریق آن ناحیه به سختی مهار خواهد شد و برای چنین رخدادی و جلوگیری از سرایت آتش به سایر نقاط نیروها باید درحالت آماده باش باشند. 
ناصری تصریح کرد: بنا به ضرورت، تیمی متشکل از اکثر پرسنل اداره کل حفاظت محیط زیست استان و حدود 200 نفر نیروی داوطلب مردمی تاکنون جهت اطفاء حریق اعلام آمادگی کرده اند.
فرمانده اطفاء حریق استان افزود: تجهیزات اطفاء حریق تا حدودی فراهم شده است و امیدواریم که با همکاری همه گردشگران وکسانی که به هرنحو با طبیعت در ارتباط می باشند شاهد هیچگونه آتش در مناطق نباشیم. 
وی از همه افراد موثر و توانمند که اعلام آمادگی در این امر خداپسندانه را دارند دعوت نمود که جهت ثبت نام به یگان حفاظت اداره کل و اقع در پارک چمران مراجعه نمایند .

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار