نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی مطرح کرد:

مستضعفان صاحبان اصلی این انقلاب هستند/ شرایط اقتصادی موجود در سطح جامعه لزوم توجه به اقشار کم درآمد و نیازمند را بیش از پیش ضروری کرده است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد و نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه با رسالت سنگینی خدمت رسانی میکند.
کد خبر: ۵۷۴۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹ 04 March 2018

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: محرومیت زدایی و دستگیری از نیازمندان و اقشار کم درآمد جامعه ریشه در اعتقادات ملت ایران دارد و نهاد انقلابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در این زمینه با رسالت سنگینی خدمت رسانی میکند.

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار کارکنان و مسئولان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع باید در این اداره کل سرلوحه امور باشد، گفت: شرایط اقتصادی موجود در سطح جامعه لزوم توجه به اقشار کم درآمد و نیازمند را بیش از پیش ضروری کرده است و در این زمینه کارکنان کمیته امداد باید با سعه صدر و به نحو شایسته به مراجعات مردمی پاسخگو باشند.

امام جمعه تبریز افزود: مستضعفان صاحبان اصلی این انقلاب هستند و این قشر از جامعه در عرصه مختلف با حضور و جانفشانی از کشور اسلامی مان در برابر دشمنان حفاظت و حراست کرده اند.

وی با اشاره به اینکه خدمت به محرومان از بزرگترین عبادات است، گفت: در جهت ادای دین به محرومان باید شعار محرومیت زدایی با شعور انقلابی و اسلامی عجین شود تا فرهنگ دستگیری از نیازمندان گسترش روزافزون داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تکریم از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گفت: نهایت آمال و آرزوی مردم ایران و کارکنان خدوم مجموعه کمیته امداد رفع نیازهای ضروری افراد تحت پوشش این نهاد است و در این زمینه رویکرد توانمندسازی و اشتغال زایی پایدار به این افراد باید با جدیت پیگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم، کمیته امداد را یکی از یادگارهای امام راحل عنوان کرد و گفت: این نهاد مأمن و پناهگاه دردمندان و نیازمندان است و خیران و افراد متمکن باید در راستای ارتقا سطح خدمات و همچنین توانمندسازی افراد تحت پوشش کمیته امداد یاریگر این اداره باشند.

در ابتدای این دیدار کلامی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی از خدمات و برنامه های این اداره گزارشی ارائه داد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار