اعتبارات عمرانی سلاوجبلاغ چقدر است

کد خبر: ۵۸۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵ 06 July 2015
فرماندار ساوجبلاغ اعتبارات عمرانی این شهرستان را 17 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبارات با اولویت پروژه‌های آبرسانی هزینه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر بعد از ظهر امروز در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان اظهار کرد: در سال جاری 17 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی به ساوجبلاغ اختصاص یافته که کار توزیع این اعتبار در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان انجام شده است.

وی ادامه داد: از مدیران دستگاه‌ها نیز می‌خواهیم از خرد کردن اعتبارات پرهیز کرده و این اعتبارات اندک را در کارهای کلان و اثرگذار هزینه کنند.

فرماندار ساوجبلاغ تأکید کرد: این اعتبار با اولویت پروژه‌های آب‌رسانی روستایی، احداث جاده‌ها، لایروبی قنوات و تکمیل مدارس و پروژه‌های نیمه‌تمام توزیع شده است.

وی گفت: این اعتبار در بخش اداره عمومی، امور قضایی، خدمات مالی، فنی، مدیریت برنامه، نظم و امنیت عمومی، آموزش، فرهنگ، هنر، رسانه، بهداشت و سلامت، رفاه و تامین اجتماعی، تربیت بدنی، کشاورزی، و منابع طبیعی، منابع آب، صنعت و معدن، محیط زیست، بازرگانی و تعاون، انرژی، حمل و نقل، ارتباطات، مسکن و عمران شهری روستایی تقسیم شده تا پروژه‌های نیمه‌تمام در این حوزه‌ها به اتمام و شاهد بهره‌برداری از آنها باشیم. 

پالیزگیر افزود: بخشی از این پروژه‌ها از محل اعتبارات ملی به اجرا درآمده‌اند که با تخصیص اعتبارات ملی بودجه لازم برای تکمیل آنها اختصاص خواهد یافت.

وی بیان داشت: هر مدیری بتواند سهم بیشتری از اعتبارات ملی و استانی را برای دستگاه مربوطه خود جذب کند مورد تشویق مادی و معنوی فرمانداری قرار می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار