افتتاح ساختمان کانون فرهنگی تربیتی آبدانان

مدیر آموزش و پرورش آبدانان گفت: همزمان با نوزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، ساختمان کانون فرهنگی و تربیتی این شهرستان مورد بهره برداری قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 07 July 2015
به گزارش تابناک ایلام،صفر رحمانی پور شامگاه دوشنبه در آیین بهره برداری از این مرکز گفت: این ساختمان با یک هزار و 400 متر مربع مساحت و 827 متر مربع زیربنا در 2 طبقه احداث شده است.

وی اظهار کرد: چهار میلیارد و 500 میلیون ریال از محل منابع سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان ایلام برای ساخت این مرکز هزینه شده است.

مدیر آموزش و پرورش آبدانان افزود: ساختمان کانون شهید بهشتی آبدانان دارای هفت کلاس درس، فضای ورزشی، فضای سبز، سایت رایانه، سالن اجتماعات، مرکز فنی قصه گویی، بخش اداری و پشتیبانی، تاسیسات، نمازخانه و سرویس های بهداشتی است که در مدت 20 ماه احداث شده است.

رحمانی پور تاکید کرد: با راه اندازی این ساختمان، فضای مورد نیاز 300 نفر از دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برای انجام کارهای فرهنگی و برنامه های تربیتی در طول سال تامین شده است.

وی گفت: در طول سال تحصیلی و ایام اوقات فراغت در 2 نوبت کاری صبح و بعد از ظهر 300 جوان و نوجوان زیر نظر 20 مربی در زمینه های قرآن، احکام، اعتقادات اسلامی، خط، نقاشی، نگارگری، رایانه، معرق، طراحی و قصه گویی و داستان نویسی آموزش های لازم را فرا می گیرند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار