مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مطرح کرد

حمایت سیستم بانکی قم از واحدهای گردشگری

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: باید بانک‌های استان مساعدت‌های لازم را به واحدهای گردشگری قم داشته باشند.
کد خبر: ۵۸۷۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۷ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، مجید آوری فرد ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به وضعیت مجتمع‌های گردشگری استان قم اظهار کرد: پارک آب و تاب از وضعیت زیان ده بیرون آمده است و امیدواریم با سودده شدن این پارک، تسهیلات عقب مانده بانکی پارک آب و تاب جبران شود، به دلیل افزایش قیمت ارز هزینه‌های زیادی بر این مجموعه تحمیل شد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ادامه داد: احداث و بهره برداری از پارک آب و تاب تجربه جدیدی در شهر قم بود و مدیریت این پارک هیچ بدهی در زمینه کارگری ندارد و باید بانک‌های استان مساعدت‌های لازم را در این زمینه انجام بدهند.

عیسی رضایی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قم در ادامه جلسه با اشاره به ثبت نام طرح‌های گردشگری استاندر سامانه بهین یاب اظهار کرد: 37 طرح گردشگری استان در این سامانه ثبت که 12 مورد از این طرح‌ها به بانک‌های استان ارجاع شدند، تنها سه واحد گردشگری قم در قالب طرح رونق تولید تسهیلات بانکی دریافت کردند.

محمد نوپوش مشاور استاندار قم در امور تولید و صنعت در بخش پایانی جلسه گفت: افزایش قیمت مواد اولیه در بخش پتروشیمی موجب شده است که انگیزه برای تولید کاهش پیدا کند، باید ستاد تسهیل تولید به صورت فرااستانی در زمینه تعدیل قیمت مواد اولیه پتروشیمی و جلوگیری از دلالی بازی در این بخش اقدام داشته باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار