نوسانات شدید قیمت مواد پتروشیمی در استان

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی استان قم گفت: در هفته‌های اخیر قیمت مواد پتروشیمی در استان قم به‌شدت در حال نوسان بوده که برای حفظ تولید در این بخش باید چاره‌ای برای نوسانات شدید قیمت کرد.
کد خبر: ۵۸۷۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 08 April 2018

به گزارش تابناک قم، غلامحسین الهیاری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که ظهر امروز در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: برخی مشکلات ایجادشده در زمینهٔ مجتمع‌های تفریحی استان باید با تعامل و همکاری تمام دستگاه‌های استانی مرتفع شود.

عضو هیئت‌رئیسه اتاق بازرگانی استان قم با انتقاد از نوسان شدید مواد پتروشیمی در استان قم ابراز داشت: در هفته‌های اخیر قیمت مواد پتروشیمی در استان قم به‌شدت در حال نوسان بوده که برای حفظ تولید در این بخش باید چاره‌ای برای نوسانات شدید قیمت کرد.

الهیاری با تاکید بر ریزش‌های صورت گرفته در بخش پتروشیمی استان در سال 96، افزود: متأسفانه علی‌رغم تأکیدات کشوری در حمایت از کالا و واحدهای تولیدی داخل در سال 96، شاهد ریزش‌هایی در تولید مواد پتروشیمی در استان بوده‌ایم که به‌هیچ‌وجه زیبنده نیست.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز با بیان برخی مشکلات ایجادشده در زمینهٔ مجتمع آب و تاپ در استان قم گفت: یکی از عوامل ایجاد مشکلات این مجتمع تفریحی عدم پایبندی شهرداری قم در ارائه خدمات گاز و برق با تسهیلات ویژه بوده که سبب شده تا مشکلات این مجتمع تفریحی شدیدتر شود.

مجید آوری فر گفت: با تجربه‌های مثبتی که در سال‌های گذشته در رابطه با این مجتمع تفریحی در استان رخ‌داده به نظر می‌رسد در سال جدید می‌توان مشکلات ایجادشده را حل کرده و این مجتمع مهم تفریحی استان را به سوددهی‌های موردنظر رساند.

وی با تاکید بر سرمایه‌گذاری قابل‌توجه صورت گرفته در مجتمع آب و تاپ استان قم عنوان کرد: برای راه‌اندازی این واحد تفریحی در استان قم بیش از 20 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صورت گرفته اما متأسفانه هنوز به مرحله سوددهی نرسیده است، بازاریابی مناسب و همکاری دستگاه‌های استانی می‌تواند بخشی از مشکلات ایجادشده را از بین برد.

آوری فر خاطرنشان کرد: مجموعه آب و تاپ بدهی‌های کارگری و خدماتی نداشته و مشکل اصلی این مجتمع در بازپرداخت تسهیلات رونق در بخش گردشگری بوده که به نظر می‌رسد با تعامل و همکاری دستگاه‌های استانی و ارائه فرصت‌های جدید قابل‌حل باشد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم مشکلات آب مصرفی در واحدهای شهرک‌های صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد: مسئله حق النظاره بر آب چاه‌های واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی استان در روزهای گذشته بررسی‌شده و بخش قابل‌توجهی از مشکلات موجود در این زمینه برطرف شده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار