احیای اردوگاه فرهنگی ورزشی امام علی شهرستان بناب؛

مشکلات آموزش و پرورش بناب با حضور وزیر و نماینده بناب مورد بررسی قرار گرفت

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بناب در گفتگو با تابناک تبریز، گفت: در دیدار با وزیر آموزش و پرورش و نماینده بناب طرح های راکد و در دست اقدام آموزش و پرورش شهرستان مطرح و بررسی شد.
کد خبر: ۵۹۰۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۲ 12 April 2018

وی افزود: احیای اردوگاه امام علی(ع) شهرستان با اختصاص بیش از2 میلیارد و 750 میلیون ریال اعتبار در دستور کار آموزش و پرورش بناب قرار گرفت.

وی افزود: وزیر محترم آموزش و پرورش جهت تکمیل و تجهیز این اردوگاه مبلغ دومیلیارد ریال اعتبار اختصاص داده اند و مبلغ پانصد میلیون ریال توسط مدیرکل نوسازی استان و دویست میلیون ریال دیگر توسط مدیر کل آموزش و پرورش استان اختصاص داده شده است.

محمود قهرمانی با انتقاد از راکد ماندن این اردوگاه گفت: اردوگاه فرهنگی و گردشگری در طول یک دهه به حال خود رها شده است وبرخی گیاهان موجود در اردوگاه در حال خشک شدن و از بین رفتن است و تکمیل این اردوگاه ضروری بوده و از اهداف اصلی این اداره در سال های آتی خواهد بود.

وی افزود: تکمیل و بهره بهره برداری این مجموعه نیاز به همکاری مسئولان شهرستان دارد و در مراحل اولیه ایجاد آلاچیق، کاشت درختان و ایجاد فضای سبز ، و ایجاد بخش سورتمه سواری مد نظر است.

قهرمانی اظهار داشت: نماینده بناب در مجلس شورای اسلامی ضمن تبیین مسائل آموزش و پرورش شهرستان، بر لزوم رسیدگی و تأمین اعتبار طرح ها اشاره کرد و خواستار تداوم کمکهای مالی وزارت به اداره آموزش و پرورش بناب شد.

طبق گزارش تابناک، اردوگاه امام علی(ع) واقع در نزدیکی روستای تازه کند زوارق زمینه های بالایی برای ایجاد محیطی مفرح وشاد برای اوقات فراغت دانش آموزان دارد و با تکمیل آن، نیازهای مدارس و خانواده های دانش آموزان را برای غنی تر کردن برنامه های فرهنگی تامین خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار