تلاش برای احیا واحدهای صنعتی راکد هرمزگان

دبیر کارگروه و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تلاش این سازمان و بخش‌های مربوطه برای احیا و فعال‌سازی واحدهای راکد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۴ 08 July 2015
 به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی در حاشیه سومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان که به ریاست  استاندار هرمزگان و اعضای کارگروه برگزار شد، با اشاره به مصوبات نشست‌های کارشناسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید اظهار داشت: تاکنون هفت جلسه کارشناسی تشکیل و به مشکلات متقاضیان پرداخته شد که در این بین 34 مصوبه کارشناسی انجام و 14 تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین دستگاه‌های اجرائی و واحدهای تولیدی امضا شد.
 
وی با اشاره به برگزاری نشست‌ها با مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط، بیان داشت: در این نشست‌ها اختلافات واحدهای تولیدی با این دستگاه‌ها، مشکلات نیروی انسانی این واحدها، علل رکود یا توقف آنان مورد بررسی قرار گرفت و برای تسریع در رفع مشکلات و راه‌اندازی طرح‌های نیمه‌تمام، اقداماتی انجام شد.
 
دبیر کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید هرمزگان، اهم اقدامات انجام‌شده در کارگروه کارشناسی را بررسی وضعیت آب شهرک صنعتی شماره یک، بررسی پرونده‌های واحدهای بدهکار بانک مطرح شده در کارگروه و بخشش جرائم دیرکرد این واحدها طبق قرارداد اولیه، بررسی لازم طرح‌ها جهت اعطای تسهیلات از منابع تلفیقی بانک و شرکت شهرک‌های صنعتی و تقسیط بدهی تامین اجتماعی واحدهای صنعتی استان عنوان کرد.
 
قاسمی تلاش برای احیای واحدهای راکد را گامی مهم در راستای جلوگیری از زیان‌دهی این واحدها برشمرد و اظهار داشت: این کار علاوه بر جلوگیری از زیان‌دهی، در رفع مشکل بیکاری که مهم‌ترین مسئله استان است، نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار