ساخت کتابخانه برای سربازان ناجا تویسرکان

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه جامعه نیاز مبرم به امر فرهنگسازی و مطالعه دارد، گفت: نیروی انتظامی شهرستان تلاش خواهد کرد سربازان و نیروهای کادر به همراه خانواده‌هایشان از کتابخانه استفاده مطلوبی داشته باشند.
کد خبر: ۵۹۶۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۶ 18 February 2015

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه جامعه نیاز مبرم به امر فرهنگسازی و مطالعه دارد، گفت: نیروی انتظامی شهرستان تلاش خواهد کرد سربازان و نیروهای کادر به همراه خانواده‌هایشان از کتابخانه استفاده مطلوبی داشته باشند.

به گزارش فارس ،  فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان به پاس قدردانی از اشاعه فرهنگ مطالعه مفید و کتابخوانی از رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی تویسرکان تجلیل و قدردانی کرد.

در این بازدید سرزده که همراه دو تن از معاونان فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان انجام شد، فرمانده نیروی انتظامی از نزدیک با خدمات کتابخانه‌های عمومی آشنا شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در حاشیه این دیدار اظهار کرد: تلاش در امر اشاعه امنیت روانی در جامعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح شهرستان همواره از رویکردهای مثبت امور کتابخانه‌ها است.

قاسم قربانی بیان داشت: کتاب با وجود قیمت بالایی که دارد در کتابخانه با هزینه‌ای حداقلی در اختیار عموم قرار می‌گیرد که همین در ارتقای فرهنگ عمومی بسیار تأثیرگذار است.

وی با بیان اینکه خلأ مطالعه مفید در جامعه احساس می‌شود، خاطرنشان کرد: شاید امروز بسیاری از معضلات اجتماعی ناشی از همین کمی مطالعه به وجود آمده باشد در حالی که کتابخانه‌ها با فراهم کردن مکان امن و راحت، با صرف هزینه‌های بسیار آماده ارائه خدمات است و باید تلاش کرد تا افراد را به سمت کتابخانه سوق دهیم.

فرمانده نیروی انتظامی تویسرکان با بیان اینکه فرهنگ‌سازی یک امر مستمر است، اظهار کرد: جامعه ما امروز نیاز مبرم به امر فرهنگ مطالعه دارد، زیرا خواندن کتاب خوب می‌تواند تأثیر مثبتی بر انسان داشته باشد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه همه امکانات، فضای مناسب و آرام و بسیاری از برنامه‌های خوب در کتابخانه فراهم شده باید با همه توان در راستای تبلیغ جذب مخاطب در این فضاهای فرهنگی تلاش کنیم.

قربانی ایجاد بخش کودک در کتابخانه‌ها را بسیار مناسب دانست و گفت: بخش کودک لازمه هر کتابخانه است زیرا بسترسازی برای مطالعه مفید از سنین کودکی انجام می‌شود.

وی ضمن تبریک به کتابداران برای فعالیت در محیط خوب کتابخانه ابراز کرد: در بخش فرهنگی، نیروی انتظامی شهرستان تلاش خواهد کرد که سربازان و نیروهای کادر به همراه خانواده‌هایشان از کتابخانه استفاده مطلوبی داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار