در لیگ برتر فوتسال امید؛

تیم آپکو پارس قم دور رفت را با صدرنشینی پایان برد

تیم فوتسال آپکو پارس قم دور رفت از مرحله گروهی نخست لیگ برتر فوتسال امید را با صدرنشینی به پایان برد.
کد خبر: ۶۰۵۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۹ 14 May 2018

به گزارش تابناک قم، یکی از ۲ نماینده قم در لیگ برتر فوتسال امید باشگاه‌های کشور توانست در پایان دور رفت مرحله گروهی بدون شکست در صدر جدول قرار گیرد و نام خود را به عنوان گزینه اصلی صعود از این گروه به مرحله پایانی مطرح کند.

تیم فوتسال امید آپکو پارس قم در پنجمین و آخرین مسابقه خود در رشت، میزبان مسابقات برابر تیم پرسپولیس خوزستان به تساوی ۳ بر ۳ دست پیدا کرد و با کسب یک امتیاز این بازی با ۱۱ امتیاز در صدر جدول دور رفت ایستاد.

شاگردان سید وحید غیاثی در رشت ۵ بازی برگزار کردند که علاوه بر تساوی برابر پرسپولیس خوزستان، در بازی با میزبان مسابقات، شهرداری رشت نیز یک بر یک به تساوی رسیدند اما از ۳ بازی دیگر خود امتیاز کامل را به دست آوردند.

برتری ۴ بر یک برابر پدیده ساری از نتایج ارزشمند تیم آپکو پارس بود و این تیم در ادامه توانست پدیده اصفهان را ۳ بر صفر شکست دهد و آخرین برد خود در این مرحله را با حساب ۲ بر صفر برابر تیم موعود پیرادل مشهد، مدافع عنوان قهرمانی کسب کند.

در پایان دور رفت این گروه، پس از تیم آپکو پارس قم تیم‌های شهرداری رشت و پدیده ساری مدعی صعود هستند و فاصله نزدیک امتیازات سبب شده پرسپولیس خوزستان و حتی در شرایطی موعود پیرادل مشهد نیز نیم نگاهی به شگفتی سازی در دور برگشت داشته باشند.

میزبان دور برگشت این مسابقات به زودی اعلام خواهد شد و تیم فوتسال آپکو پارس قم با برگزاری ۵ مسابقه دیگر در صورت حفظ جایگاه اول یا دوم گروه به مرحله نهایی صعود می‌کند که در آن مرحله ۲ تیم برتر گروه‌های ۲ گانه برای تعیین قهرمان فصل به صورت دوره‌ای و تک بازی با هم روبرو می‌شوند.

سال گذشته از ۴ تیم صعود کننده به مرحله نهایی ۲ تیم، قمی بودند که تیم هیئت فوتبال قم در رده دوم و تیم آتلیه طهران قم در جایگاه سوم لیگ برتر امید قرار گرفتند اما هر ۲ نماینده فوتسال قم امسال با ماهیت جدیدی روانه لیگ امید شده‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار