برگزاری دوره های عمومی صحیح خوانی قرآن

مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:کلاس صحیح خوانی شامل روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی قرآن برای عموم مردم در حال برگزاری است وتاکنون ۲۵۰۰ نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند
کد خبر: ۶۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۲ 14 July 2015
مسئول دارالقرآن سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:کلاس صحیح خوانی شامل روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی قرآن برای عموم مردم در حال برگزاری است وتاکنون ۲۵۰۰ نفر در این کلاس ها ثبت نام کرده اند

به گزارش مهر؛ رضا فرهادی افزود: در حال حاضر ۳۰ کلاس صحیح خوانی ویژه هیئت های مذهبی در استان همدان در حال اجراست.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان همدان گفت:۹ کلاس تفسیر قرآن کریم با موضوع اخلاق و قرآن نیز ویژه معلمان قرآن کریم در ۹ شهرستان استان همدان درحال اجراست.

فرهادی همچنین افزود: دو مسابقه با عنوان نورالهدی با محوریت تفسیر نمونه در دو رشته یک جزء شامل جزء۲۴ و سه جزء شامل جز های ۲۴، ۲۵، ۲۶ و تلاوت در سه رشته حفظ کل، حفظ۱۵جزء و تحقیق برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه آزمون مسابقه نورالهدی در شهرستان ها و مسابقه تلاوت در همدان برگزارمی شود، گفت:مهلت ثبت نام برای این مسابقات تا ۳۱ آبان تعیین شده است.

مسئول دارالقرآن تبلیغات اسلامی استان همدان همچنین در توضیح برنامه های ماه رمضان بیان کرد: شش برنامه در ایام ماه رمضان در استان همدان در حال اجراست که شاخص ترین این برنامه ها جمع خوانی است و هرروز از ساعت ۱۸ در حسینیه امام خمینی(ره) همدان برگزار و از شبکه سیمای مرکز همدان پخش می شود.

رضا فرهادی به سایر برنامه های ماه رمضان اشاره و عنوان کرد: سخنرانی با موضوع تفسیر سوره حجرات به همراه مسابقه پیامکی از محتوای سخنرانی و اهدا روزانه سه پلاک طلا به قید قرعه به برندگان از جمله این برنامه هاست.

وی گفت: برگزاری مراسم جمع خوانی نوجوانان برایی پسران زیر۱۶سال و استفاده ار مرتلین هم سن وسال به همراه اهداء روزانه سه پلاک طلا به قید قرعه به شرکت کنندگان نیز برنامه ریزی شده است.

وی از درنظر گرفتن غرفه ای برای پاسخگویی به شبهات و تصحیح قرائت نماز توسط کارشناسان مستقر در محل حسینیه امام(ره) سخن گفت و افزود: استقبال مردم از برنامه ها مناسب بوده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار