صیدایی: برای همدان 2018 پول بیاورید

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تأمین منابع مالی رویداد «همدان، ۲۰۱۸» همفکری و مشارکت کنند، گفت: نباید تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.
کد خبر: ۶۰۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱ 17 May 2018
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با تأکید بر اینکه همه مسئولان در تأمين منابع مالی رويداد «همدان، 2018» همفکری و مشارکت کنند، گفت: نبايد تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.

به گزارش فارس، سید اسکندر صیدایی در شورای سیاستگذاری رویدادهای همدان 2018، اظهار کرد: استانداری همدان و مسوولان مرتبط رویداد را صرفاً برای برگزاری آن نمی‌خواهند بلکه هدف‌گذاری از آن توسعه استان است.

وی یکی از مهمترین راه‌ها برای توسعه استان و گردشگری پذیرفتن برگزاری رویدادهای بزرگ دانست و گفت: جشنواره پویانمایی به عنوان یکی از این رویدادهای بزرگ مطرح بود که برگزار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استانداری همدان با اشاره به عقب افتادن زمان برگزاری رویداد همدان 2018 از تیرماه به شهریورماه، بیان کرد: گرچه زمان عقب افتاد و فکر می‌کنیم زمان زیاد است اما می‌طلبد کمیته‌ها و شورای سیاستگذاری دقیق‌تر کارها را رصد کند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسوولان در بحث منابع مالی نیز همفکری و مشارکت کنند، تصریح کرد: نباید تنها میزان نیاز منابع عنوان شود، تبریز مجموعه عظیمی از منابع را به غیر از منابع دولتی گرفت و این امر باید در همدان نیز صورت گیرد.

صیدایی ادامه داد: منابع دولتی در رویدادهای 2018 برای این فعالیت بسیار ناچیز است و باید به فکر جذب اسپانسر منابع مالی بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان نیز با بیان اینکه 6 رویداد را برای بحث بین‌المللی در کمیته رویدادها دیده‌ایم، خاطرنشان کرد: آمادگی داریم مسائل بین‌المللی این رویدادها را در اتاق بازرگانی استان عهده‌دار شویم.

علی‌اصغر زبردست به رویداد روسای اتاق‌های کشورهای آسیایی، آبان ماه در ترکیه اشاره کرد و یادآور شد: درخواست داریم به نحوی این روسا و یا اعضای جاده ابریشم و روسای کمیسیون کشورهای گردشگری را در رویدادهای همدان 2018 داشته باشیم.

وی اظهار کرد: در کنار برگزاری نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی، نمایشگاهی در لالجین به عنوان نمایشگاه صنایع دستی و یا سفال برگزار شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان همدان خواستار دعوت از شهرداران شهرهای پایتخت آسیایی با توجه به رویداد همدان 2018 شد و افزود: رویداد استارتاپ‌ها که 300 کشور خارجی در آن حضور می‌یابند را با توجه به رویدادهای پیش روی 2018 به همدان بیاوریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار