رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین:

برگزاری نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن در قزوین

رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم در قزوین از امروز به مدت شش روز در فرهنگسرای بانو حضرت زهرا (س) برگزار می شود.
کد خبر: ۶۰۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 19 May 2018

محمد درافشانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی تابناک قزوین، اظهار کرد: در این مسابقه معنوی، حافظان قرآنی در رده های سنی کودکان، نوجوان، جوان و میانسال در دو بخش خواهران و برادران به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: دو هزار جزء قرآن در پانزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن از سوی ۵۰ داور برجسته در دو نوبت صبح و بعد از ظهر داوری و طی مراسمی از برگزیدگان تجلیل خواهد شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین بیان کرد: ۸۵ درصد از شرکت کنندگان نوزدهمین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن را بانوان تشکیل می دهند.

درافشانی توضیح داد: طرح تجلیل از حافظان قرآن با هدف توسعه و گسترش فعالیت های قرآنی و تشویق حافظان قرآن از پنج سال پیش در راستای ترویج مکارم اخلاقی و تحقق منویات مقام معظم رهبری درخصوص اهمیت تفکر، تدبر و عمل به آیات قرآنی در کنار حفظ قرآن و تاکید ایشان مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در دستور کار سازمان فرهنگی، ورزشی شهرداری قرار گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار