مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان:

دیدار مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با رئیس کل دادگستری استان سمنان

به گزارش تابناک سمنان ،در راستای طرح احیاء و تعادل بخشی منابع آب زیرزمینی و همچنین هماهنگی، هم اندیشی و تعامل با دستگاه قضا در استان سمنان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای با رئیس کل دادگستری استان سمنان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۶۰۹۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۴ 23 May 2018
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای سمنان دکتر ایرج حیدریان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای سمنان ضمن اشاره به ابلاغ طرح صیانت از منابع آب و اجرای برنامه ارتقای نظام بازرسی و انتظامی با موضوع صیانت از منابع آب کشور و بیان چالش ها و معضلات کنونی در حوزه حفاظت و بهره برداری از منابع مذکور، از پشتیبانی و حمایت کلیه دست اندرکاران قضایی، صمیمانه تقدیر و تشکر نمود.
دکتر ایرج حیدریان در بخش دیگری از سخنانش به مصوبه هیئت محترم وزیران در خصوص کارگروه ملی سازگاری با کم آبی اشاره کرد و افزود: با همکاری و تعامل مثبت تمامی دستگاههای اجرایی در استان سمنان می توان بسیاری از مشکلات و آسیب های پیش روی منابع آب را به شکلی منطقی مدیریت نمود و اثرات زیان بار ناشی از خشکسالی را کاهش داد.
مظهری رئیس کل دادگستری استان سمنان نیز در این نشست به اهمیت آب و نقش مهم آن در همه ابعاد زندگی بشر اشاره نمود و اظهار داشت: همگی باید علاوه بر سرلوحه قرار دادن مدیریت مصرف، در امر حفاظت و صیانت از این عنصر ارزشمند سهیم باشیم.
رئیس کل دادگستری استان سمنان به اقدامات و تلاش های این حوزه در سال گذشته اشاره نمود و خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی در سال جاری نیز با توجه به شرایط خاص منابع آب در استان از هیچ کوششی در این زمینه دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار