کنایه حجت‌الاسلام قرائتی درباره دستمزد کارکنان خدمات شهری:

باید گردوخاک را تحمل و حقوق نامتناسب دریافت کنید

رییس سازمان نهضت سوادآموزی کشور گفت: شهردار مشهد بودجه ویژه‌ای را در نظر بگیرد تا کارگران شاغل در حوزه خدمات شهری به ادامه تحصیل مشغول شوند و در نتیجه رایحه خوش تعلیم و آموزش در این ابرسازمان جاری شود.
کد خبر: ۶۱۳۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶ 13 July 2015
به گزارش، حجت الاسلام والمسلمین قرائتی شب گذشته در مراسم افطاری کارکنان خدمات شهری شهرداری که در محل بوستان کوهسنگی برگزار شد، افزود: شغل رفتگری یک شغل پشت میزنشینی و ساده نیست بلکه برای هر چه بهتر انجام دادن آن باید بی‌خوابی بکشید، سخت کار کنید، گرد و خاک را تحمل کنید و در پایان حقوق نامتناسب دریافت کنید ولی اینها تنها با یاد امام رضا(ع) و خدمت به زائرانش بسیار راحت می‌شود.

باید گردوخاک را تحمل و حقوق نامتناسب دریافت کنید

وی تصریح کرد: دو ماه دیگر فصل مدارس و آموزش علم و دانش فرا می‌رسد و انشالله با تدبیر شهردار مشهد تدارک لازم دیده شود تا شاغلان در بخش خدمات شهری به ادامه تحصیل بپردازند و هر چه زودتر مراتب ترقی را طی کنند چرا که هم برای آینده آنها مفید و تاثیرگذار است.

رییس ستاد اقامه نماز کشور یادآورشد: همچنین تعداد 150 روحانی شاغل در شهرداری مشهد باید مامور شوند تا شیوه صحیح قرائت قرآن و نمازخوانی را به تمام پرسنل این نهاد بیاموزند، نماز تنها 15 کلمه کلیدی دارد که نحوه ادا کردن حروف آنها در زبان فارسی متفاوت است که آموزش صحیح آن ضرورت دارد.

باید گردوخاک را تحمل و حقوق نامتناسب دریافت کنید

حجت الاسلام والمسلمین قرائتی خاطرنشان کرد: همچنین آموزش شیوه صحیح گرفتن وضو، تعالیم مذهبی، احکام و تفسیر قرآن نیز از دیگر موارد فرهنگی است که می‌تواند برای کارکنان شهرداری مفید واقع شود.

منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار