بارش ۹ میلی‌متر باران در قم

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم از بارش ۹ میلی‌متر باران طی ۲۴ ساعت گذشته در قم خبر داد و گفت: بارندگی‌ها تا عصر امروز ادامه دارد.
کد خبر: ۶۱۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ 03 June 2018

به گزارش تابناک قم،محمدرضا قاضی با اشاره به بارش باران که از بعد از ظهر روز گذشته در قم آغاز شده است، گفت: باراندگی‌ها تا بعد از ظهر امروز ادامه دارد و بعد از صاف شدن هوا مجدداً فردا بعد از ظهر بارش‌های پراکنده و موقتی در سطح استان مشاهده خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه دمای امروز در حداقل ۱۷ و در حداکثر ۲۹ درجه پیش بینی می‌شود، ابراز داشت: بارش‌های باران از دیروز تا کنون در قم به رقم ۹ میلی‌متر رسیده است.

رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم در ادامه گفت: تاکنون ۲۲ میلی‌متر باران برای منطقه کهندان، ۱۳ میلیمتر برای بخش کهک و ۱۷ میلیمتر بارش برای دستجرد به ثبت رسیده که با تداوم بارش‌ها این ارقام افزایش می‌یابد.

وی همچنین دمای فردا را حداقل ۱۹ درجه و حداکثر ۳۶ درجه پیش بینی کرد و ادامه داد: بارش باران در روز سه‌شنبه قطع می‌شود و هوای قم صاف و گرم خواهد شد.

قاضی همچنین با اشاره به امکان سیلابی شدن رودخانه‌ها از شهروندان خواست در محدوده رودخانه قرار نگیرند و با توجه به رگبار و رعد و برق از رفتن به ارتفاعات و خارج شهر پرهیز کنند.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار