دفاتر خدمات مسافرتی در دفتر پیشخوان تاسیس می شوند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس از واگذاری بخشی از فرایند تاسیس شرکت ها و دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به دفتر پیشخوان دولت خبر داد.
کد خبر: ۶۲۶۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۴ 03 July 2018

تابناک فارس به نقل از شبستان: سید موید محسن نژاد، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز (12 تیر) در جمع خبرنگاران به منظور کاهش تصدی گری دولت، سیاست و رویکرد قانون اساسی و برنامه پنچم توسعه و با هدف تسهیل در امور شهروندان، طی انعقاد تفاهم نامه با یکی از دفترهای پیشخوان دولت، بخشی از فرایند تاسیس شرکت ها و دفترهای خدمات مسافرتی و جهانگردی در شیراز به این دفتر واگذار شد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پس ازآموزش و برگزاری دوره توجیهی کارکنان این دفتر، زمینه همکاری های 2 جانبه، از روز یکشنبه 10 تیرماه سال جاری آغاز شده است.

 

وی افزود: متقاضیان تاسیس دفترهای و شرکت های خدمات مسافرتی و جهانگردی باید برای ارائه درخواست و ادامه فرآیند امور مربوطه به نشانی شیراز، پل باغ صفا، خیابان فردوسی، حد فاصل کوچه 18 و 20، دفتر پیشخوان دولت، پلاک 246 مراجعه کنند.

 

خاطر نشان می شود، تسهیل امور برای شهروندان، تکریم ارباب رجوع، کاهش تصدی گری دولت و افزایش توان نظارتی دولت و همچنین ایجاد زمینه اشتغال برای بخش خصوصی از مزیت های واگذاری امور به دفترهای پیشخوان دولت خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار