درخشش ورزشکاران همدانی در مسابقات پیوند اعضا

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان از درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضا خبر داد.
کد خبر: ۶۳۳۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۳ 23 July 2018
دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان از درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات قهرمان کشوری پیوند اعضا خبر داد.

به گزارش فارس، علی نوروزی اظهار کرد: ورزشکاران همدانی با کسب چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز در مسابقات دارت و تنیس روی میز قهرمانی کشور پیونداعضا خوش درخشیدند.

وی با بیان اینکه مسابقات قهرمانی کشور پیونداعضا در دو رشته دارت و تنیس روی میز با حضور ۲۲ استان به میزبانی قزوین برگزار شد، عنوان کرد: در این رقابت‌ها ورزشکاران استان خوش درخشیدند و صاحب چهار مدال طلا، یک نقره و پنج مدال برنز شدند.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان تصریح کرد: در تنیس روی میز انفرادی رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی صاحب یک نشان طلا شد و محیا حق‌نظری دیگر ورزشکار همدانی به مدال برنز دست یافت.

نوروزی بیان کرد: در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی صاحب مدال طلا شد و الهام محمدی‌تقدیر به مدال برنز دست یافت.

وی ادامه داد: در مسابقات تنیس روی میز دوبل رده سنی 19 تا 29 سال بهاره بیگی به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 30 تا 39 سال معصومه برجی به مدال برنز بسنده کرد.

دبیر هیات ورزش‌های بیماران خاص همدان خاطرنشان کرد: همچنین در مسابقات دارت در رده سنی 19 تا 29 سال مصطفی آرمزد به مدال طلا دست یافت و در رده سنی 40 تا 49 سال حسن اسدیار به مدال برنز بسنده کرد.

نوروزی افزود: در مسابقات دارت بانوان در رده سنی 19 تا 29 سال مریم فریدونی در جایگاه سوم قرار گرفت و در رده سنی 40 تا 49 سال هم طاهره شمخانی به مدال نقره رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار