جانمایی۱۴ایستگاه ورزش صبحگاهی درهمدان

رئیس هیئت همگانی استان همدان گفت: ۱۰ هزار نفر همدانی از ورزش صبحگاهی بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۶۳۴۷۹
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۱ 19 July 2015
رئیس هیئت همگانی استان همدان گفت: ۱۰ هزار نفر همدانی از ورزش صبحگاهی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش تسنیم ؛هادی سبزواری اظهار داشت: ورزش صبحگاهی از یکم اردیبهشت‌ماه هر سال در استان همدان آغاز می‌شود.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با بیان اینکه ورزش صبحگاهی آقایان در فضاهای باز انجام می‌شود، افزود: ۱۴ ایستگاه ورزش صبحگاهی برای آقایان وجود دارد که می‌توانند از ساعت ۶ تا ۷ صبح به ورزش بپردازند.

وی با اشاره به اینکه ورزش صبحگاهی بانوان در همدان فعال است، بیان کرد: ورزش صبحگاهی بانوان از ساعت ۷ تا ۸ در ایستگاه‌های ۲۲ گانه در سالن‌های سرپوشیده انجام می‌شود.

سبزواری با بیان اینکه ورزش صبحگاهی و عصرگاهی در همدان به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به ورزش است، عنوان کرد: خانم‌ها و آقایان می‌توانند همه‌روزه از ایستگاه‌های ورزش استفاده کنند.

رئیس هیئت همگانی استان همدان با اشاره به اینکه بالغ‌بر ۵ هزار نفر از آقایان در ورزش صبحگاهی شرکت می‌کنند، تصریح کرد: همچنین بیش از پنج هزار نفر خانم نیز در این عرصه فعال هستند.

وی با بیان اینکه خوشبختانه ورزش صبحگاهی در کشور توانسته جایگاه ویژه‌ای پیدا کند، گفت: در استان همدان با حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان و همچنین اعضای شورای شهر و شهردار از ورزش صبحگاهی استقبال گسترده‌ای از طرف عموم مردم انجام گرفته است.

سبزواری با اشاره به اینکه از اول ماه رمضان استارت ورزش عصرگاهی مخصوص آقایان زده شده و با قوت ادامه دارد، ابراز کرد: افرادی که صبح‌ها نمی‌توانند در ورزش صبحگاهی شرکت کنند، می‌توانند از ورزش عصرگاهی استفاده کنند.

رئیس هیئت همگانی استان همدان اظهار داشت: ورزش عصرگاهی همه‌روزه از ساعت ۱۹ الی ۲۰ در استادیوم قدس همدان انجام می‌شود و کارمندان دولت که صبح‌ها فرصت ورزش کردن را ندارند، می‌توانند از عصرها برای ورزش استفاده کنند.

وی با بیان اینکه مردم می‌توانند با اطمینان خاطر از ورزش‌های صبحگاهی و عصرگاهی استفاده کنند، افزود: ‌مربیان این ورزش‌ها از مربیان مجرب و دارای گواهینامه هستند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار