افتتاح فاز اول بزرگترین و مجهزترین بیمارستان خصوصی کشور در تبریز

دبیری با بیان اینکه مهم ترین عامل تاخیر در بهره برداری کامل از بیمارستان بین المللی تبریز، نوسانات مربوط به قیمت ارزو تحریم در چند سال گذشته است تصریح کرد: همه بخش های بیمارستان آماده بهره برداری است ولی به دلیل هزینه های بالای مربوط به قسمت تجهیزپس از افزایش قیمت ارز، امروز فقط فاز اول این بیمارستان افتتاح می شود .
کد خبر: ۶۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۱:۱۲ 21 February 2015

به گزارش خبرنگار ما، بیمارستان بین المللی تبریز، بزرگترین ومجهزترین بیمارستان خصوصی کشور است که با حضور مهندس رحمانی، رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ، دکتر منادی عضو هئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ،دکترجبارزاده استاندار آذربایجان شرقی، شهرتی فر، فرماندار شهرستان تبریز و تعدادی از اعضای شورای اسلامی کلانشهر تبریز همچون شهین باهر، حاجی زاده، محدث، خاماچی و حاجی پور، فاز اول آن  افتتاح  و مورد بهره برداری قرار گرفت .

دکترشهرام دبیری  رئیس بیمارستان بین المللی تبریزدرمراسم افتتاح فاز اول بیمارستان با تشریح  چگونگی تاسیس این بیمارستان گفت: این پروژه، متعلق به بانک ملی بود و سال ها به صورت نیمه کاره رها شده بود و ما در سال 85، از طریق شرکت در مزایده، این بیمارستان را به مبلغ شصت میلیارد ریال خریدیم.نقشه های اولیه احداث بیمارستان را از سال 85 تا 86 با مشاوره مشاورین گروه چهار تغییر دادیم و در سال 91 نیز بخشی از بیمارستان را افتتاح کردیم.

دبیری گفت: امروز شاهد افتتاح فاز اول بیمارستان بین المللی تبریز در مساحت 45 هزار مترمربع با زیر بنای 41 هزار مترمربعی هستیم. با اجرای طرح توسعه ای بیمارستان بین المللی تبریز، زیربنای آن به 60 هزار مترمربع افزایش خواهد یافت.

دبیری با بیان اینکه مهم ترین عامل تاخیر در بهره برداری کامل از بیمارستان بین المللی تبریز، نوسانات مربوط به قیمت ارزو تحریم  در چند سال گذشته است تصریح کرد: همه بخش های بیمارستان آماده بهره برداری است ولی به دلیل هزینه های بالای مربوط به قسمت تجهیزپس از افزایش قیمت ارز، امروز فقط فاز اول این بیمارستان افتتاح می شود .

وی  با بیان اینکه ، خدمات درمانی در این بیمارستان نیز بر اساس تعرفه های مصوب وزارت بهداشت برای بیمارستان های خصوصی است تصریح کرد: این بیمارستان فقط مخصوص افراد مرفه نیست و با تمامی شرکت های بیمه در خصوص ارائه خدمات درمانی قرارداد منعقد کرده ایم و در بعضی موارد تا سقف 20 درصد برای این شرکت ها تخفیف می دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: دپارتمان انکولوژی بیمارستان بین المللی تبریز شامل بخش های رادیوتراپی،انکولوژی،یدتراپی،کموتراپی و همچنین تصویربرداری گاما اسکن قبلا افتتاح وخدمات لازم را به مراجعه کنندگان  ارائه میداد.

دبیری رییس بیمارستان بین المللی تبریز با بیان اینکه 130 نفر از هموطنان داخل و خارج کشور، سهامدار این بیمارستان هستند

گفت: بخش بستری این بیمارستان دارای دو بخش VIP و عادی بوده و تمامی اتاق های بستری بیمارستان به صورت تک تختخوابی است.

 وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: بهره برداری کامل از این بیمارستان  در تیر ماه 1394علاوه بر اینکه نقش بسیار مهمی در ارائه خدمات درمانی برای تمامی مردم کشور و کشورهای همسایه خواهد داشت، منجر به تحقق عملیاتی توریسم درمانی و بهبود وضعیت اقتصادی تبریز و کشور خواهد شد

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار