هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس:هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است و با ارائه بسته‌های حمایتی میلیاردها تومان سرمایه عاید کشور می‌شود.
کد خبر: ۶۴۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳ 08 August 2018


تابناک فارس به نقل از خانه ملت:اصغر مسعودی تولید کارت‌های جدید گردشگری جهت سهولت، تخفیف و جذابیت تورهای گردشگری را در توسعه گردشگری داخلی و خارجی موثر دانست و گفت: این کارت‌ها برای توریست‌های خارجی و همچنین گردشگران داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرد و نهادها و سازمان‌ها می‌توانند آن را برای کارکنان خود تهیه کنند.

ارائه بسته‌های حمایتی با هدف توسعه گردشگری

نماینده مردم نی ریز و استهبان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه ارائه بسته‌های حمایتی با هدف توسعه گردشگری باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: تولید و توزیع کارت‌های جدید گردشگری و مسافرتی در گام نخست در استان های فارس و اصفهان در اولویت قرار دارد.

وی ادامه داد: بی‌شک با ارائه بسته‌های حمایتی بخشی از هزینه سفر گردشگران تامین و از تفریحات و خرید لذت می‌برند و از سویی ارتقای جذابیت تورها، ترغیب توریست و به تبع آن افزایش تعداد گردشگران را به دنبال دارد.

از تمامی ظرفیت‌های گردشگری کشور به درستی استفاده نمی‌شود

این نماینده مجلس شورای اسلامی، یکی از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های مهم کشور را گردشگری دانست و گفت: متاسفانه از تمامی ظرفیت‌های گردشگری کشور به درستی استفاده نمی‌شود و نیاز است برای استفاده از ظرفیت‌های گردشگری مشوق‌هایی ارائه شود.

هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است

وی با یادآوری گران بودن سفرهای داخلی، یادآور شد: هزینه کردن در بحث گردشگری درآمدزایی است و با ارائه بسته‌های حمایتی میلیاردها تومان سرمایه عاید کشور می‌شود.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: البته تنها نباید به ارائه کارت‌های گردشگری اکتفا کرد بلکه باید ظرفیت‌های کشور را تبیین و از سویی افرادی که تورها را اداره می‌کنند آموزش‌های لازم را به درستی کسب کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار