تلاش برای اجرای طرح زوج و فرد در کرج

کد خبر: ۶۴۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴ 21 July 2015

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه طرح زوج و فرد امسال به صورت مکانیزه اجرا می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تجهیزات لازم در این راستا خریداری شده و تا ۵ ماه آینده این سیستم به بهره‌برداری می‌رسد.
احمد افضلی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، با اشاره به اینکه مرکز کنترل ترافیک از 4 ماه پیش به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده است، اظهار داشت: دوربین‌های نظارتی این مراکز در سطح شهر نصب شده و از تعدادی از مناطق در سطح شهر کرج تصویر وجود دارد.
وی افزود: این تصاویر متعلق به مناطق چهارراه طالقانی، میدان سپاه، میدان شهدا، میدان توحید و چهارراه هفت‌تیر است و نصب دوربین در سایر مناطق نیز در دستور کار قرار دارد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج با بیان اینکه تجهیزات ترافیکی کل محدوده ترافیک شهر کرج خریداری شده است، خاطرنشان کرد: دوربین‌ها، زیرساخت‌های الکترونیکی، دکل‌ها و تابلوهای VMS خریداری شده و فیبر نوری نیز در این منطقه کشیده شده است.
وی با تاکید بر اینکه تا 10 روز آینده عملیات اجرایی این امر در سطح شهر آغاز می‌شود، بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا 5 ماه آینده این سیستم به بهره‌برداری می‌رسد و محدودیت ترافیکی زوج و فرد، امسال مکانیزه کنترل می‌شود.
افضلی با تاکید بر اینکه نصب دوربین و خواندن و ثبت پلاک خودروها به  صورت پایلوت در یک نقطه اجرا می‌شود، گفت: پس از انجام موفقیت‌آمیز این طرح در زیرپل عابر پیاده مقابل شهرداری کرج، در سایر مناطق تسری می‌یابد.
وی با اشاره وضعیت طرح جامع ترافیک شهر، اظهار داشت: این طرح در وزارت کشور قرار دارد و کمیته فنی به نوعی آن را تایید کرده و پس از بازدید و تشکیل شورای عالی ترافیک کشور، این طرح به بهره‌برداری می‌رسد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج افزود: انتظار می‌رود این طرح تا یک ماه آینده به شهرداری کرج برای اجرا تحویل داده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار