هفته آینده صورت می‌گیرد

فرماندار لامرد گفت: انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع انرژی‌بر لامرد در روز عید سعید غدیر خم با حضور وزیر اطلاعات انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۴۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۰ 25 August 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حسین شبانی‌‌نژاد در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر لامرد با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: امروز لامرد شهرستان ویژه‌ای در استان فارس است.

وی افزود: در هفته دولت امسال 71 پروژه در بخش‌های برق، گاز، آب، بنیاد مسکن، منطقه ویژه اقتصادی و کمیته امداد امام خمینی(ره) کلنگ‌زنی و افتتاح می‌شود.

فرماندار لامرد بابیان اینکه اعتقاد ما توزیع عادلانه اعتبارات به‌ویژه بخش‌های کم‌تر توسعه‌یافته است گفت: هدف ما این است که مردم از نظام رضایت داشته باشند و به این اطمینان خاطر برسند که مسوولان برای توزیع اعتبارات و امکانات هیچ تبعیضی قائل نمی‌شوند.

شبانی‌نژاد خاطرنشان کرد: انتقال آب از خلیج‌فارس به صنایع انرژی‌بر لامرد در روز عید سعید غدیر خم با حضور وزیر اطلاعات انجام می‌شود.

فرماندار لامرد از شروع به کار ام.آر.ای لامرد نیز خبرداد و تصریح کرد: ام.آر.ای که آرزوی دیرینه مردم لامرد بود هفته آینده در این شهرستان شروع به کار می‌کند.

وی ابراز داشت: اگر در حال تبدیل‌شدن به دروازه صنعتی هستیم باید فرهیختگان و نخبگان فرهنگی تلاش کنند که زندگی سنتی لامرد دچار تلاطم نشده و در افق شهرستان مشکلی برای خانواده‌ها ایجاد نشود.

شبانی‌نژاد با اعلام اینکه با تلاش شورای تأمین شهرستان لامرد امنیت خوبی در این شهرستان برقرار است بیان داشت: از باندبازی و مسائل حاشیه‌ای باید پرهیز شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار