بازدیدمعاون صنایع کوچک ازشهرکهای صنعتی

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از پروژه‌های در حال انجام یا در آستانه بهره‌برداری هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان همدان بازدید به عمل آورد.
کد خبر: ۶۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰ 27 July 2015

معاون سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از پروژه‌های در حال انجام یا در آستانه بهره‌برداری هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان همدان بازدید به عمل آورد.

به گزارش فارس، معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از هشت شهرک و ناحیه صنعتی استان همدان بازدید و شتاب ارائه خدمات زیرساختی در استان همدان را خوب ارزیابی کرد.

فتحعلی محمدزاده پس از بازدید از منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد واقع در شهرستان فامنین استان همدان،‌ در شهرک فناوری استان همدان حاضر و با پیشرفت‌های صورت گرفته در این شهرک آشنا شد.

مقصد بعدی بازدیدکنندگان، تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی بود تا معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی از نزدیک در جریان ارتقای تصفیه خانه این شهرک قرار گیرند.

بازدید از پروژه‌های شهرک صنفی بوعلی 2، تصفیه خانه شهرک صنعتی بهاران، آتش نشانی این شهرک، عملیات اجرایی خیابان کشی و آسفالت ریزی ناحیه صنعتی جوکار، تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن و شهرک صنعتی ملایر 2 برنامه‌های بعدی تیم عمرانی سازمان صنایع کوچک در استان بود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان پس از این بازدید طی ارائه گزارشی اظهار کرد: با توجه به قرارگیری شهرک صنعتی بوعلی در مسیر ورودی شهر توریستی همدان طرح ارتقا و تغییر سیستم تصفیه خانه شهرک صنعتی بوعلی اجرا شد تا از اثرات منفی آن جلوگیری شود.

کیوان گردان اظهار کرد: در حال حاضر تصفیه خانه ناحیه صنعتی سامن در آستانه بهره‌برداری است و تصفیه خانه ناحیه صنعتی سهند نیز که عملیات اجرایی آن همزمان با 22 بهمن ماه آغاز شده از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

وی تأکید کرد: رعایت مسائل زیست محیطی در کنار حمایت از تولید و ایجاد شرایط مناسب برای صنعت استان از دغدغه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان همدان ادامه داد: در حال حاضر در هفت ناحیه و شهرک صنعتی استان همدان تصفیه خانه فاضلاب به بهره‌برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سه تصفیه خانه فاضلاب نیز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در حال ساخت است، افزود: طراحی یک تصفیه خانه فاضلاب نیز در دست اقدام است که پس از انجام مقدمات لازم احداث آن آغاز می‌شود.

گردان تصریح کرد: در حال حاضر در 14 شهرک و ناحیه صنعتی شبکه فاضلاب وجود داشته و در حال بهره‌برداری است.

وی با بیان اینکه 57 درصد واحدهای به بهره‌برداری رسیده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی زیر پوشش تصفیه‌خانه هستند، ادامه داد: در حال حاضر مطالعات تخصصی در حوزه کمی و کیفی پسماندها در دست انجام است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خاطرنشان کرد: همان میزان که به استقرار واحدهای صنعتی و تولیدی برای حل معضل بیکاری و افزایش تولید ناخالص کشور نیازمند هستیم و خود را نسبت به آن متعهد می‌دانیم، نسبت به حفظ محیط زیست نیز کوشا و متعهد هستیم.

وی با بیان اینکه محیط زیست برای زندگی بهتر انسان‌ها باید حفظ شود، گفت: از طرفی نباید از خاطر برد که صنعت لازمه بلامنازع تداوم زندگی نوع بشر است پس می‌توان ارتباط منطقی بین این دو مقوله ایجاد کرد و شرکت شهرک‌های صنعتی استان نیز در راستا حرکت می‌کند.

در جریان سفر معاون سازمان صنایع کوچک به استان، کلید یک دستگاه خودروی آتش‌نشانی به شرکت خدماتی شهرک صنعتی بوعلی تحویل داده شد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار