شتاب ایجادزیر‌ساخت‌های صنعتی درهمدان

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان شتاب گرفته است.
کد خبر: ۶۷۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۳ 27 July 2015

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: ایجاد زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان شتاب گرفته است.

به گزارش فارس؛ فتحعلی محمدزاده در جریان بازدیدازشهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان اظهار کرد: امیدواریم تأمین زیرساخت‌های صنعتی در سال 93 با سرعت بیشتری ادامه یابد تا کاستی‌های گذشته نیز رفع شود.

وی اقدامات صورت گرفته زیست‌محیطی در شهرک‌های صنعتی استان همدان را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: وجود تصفیه‌خانه‌ها باعث می‌شود صنعت با حفظ محیط زیست پیش رود.

معاون عمران و محیط زیست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران تصریح کرد: منطقه ویژه اقتصادی یک ظرفیت مناسب برای رشد اقتصادی است که باید به سرمنزل مقصود برسد.

وی تأکید کرد: سرمایه‌گذاری برای ایجاد شهرک‌ها، نواحی و مناطق ویژه اقتصادی باید در مسیرهایی صورت گیرد که از استقبال سرمایه‌گذاران مطمئن باشیم.

محمدزاده با بیان اینکه باید زمین‌های صنعتی در مراکز استان‌ها برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم شود، بیان کرد: نواحی صنعتی را در هر منطقه‌ای نمی‌توان ایجاد کرد بلکه باید در صورت وجود ظرفیت در این مناطق، آن‌ها را به سمت ایجاد خوشه صنعتی هدایت کرد.

وی از اقدامات عمرانی انجام شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان همدان تقدیر کرد و گفت: مجموعه فعالیت‌ها در استان همدان به گونه‌ای است که به شاخص‌های مورد نظر دست یافته‌ایم.

معاون سازمان صنایع کوچک ایران با اشاره به اینکه باید به شرکت‌های نوپا فضای رشد داده شود، تأکید کرد: باید زمینه لازم برای حضور شرکت‌های نوپای عمرانی در عرصه فعالیت‌ها فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه تصفیه‌خانه‌ها موجودات زنده‌ای هستند، اظهار کرد: باید با نگهداری مطلوب از تصفیه‌خانه‌ها، شرکت‌های خدماتی در این خصوص توجیه شوند چراکه سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تنها یک بار می‌تواند تصفیه‌خانه بسازد.

محمدزاده با تأکید بر اینکه ما مسئول صیانت از سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در شهرک‌های صنعتی هستیم، افزود: باید به مسائل ایمنی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی توجه ویژه شود که بر این اساس کارگروه ایمنی و بهداشت باید در آن‌ها دنبال شود.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تأمین آب از اولویت‌های اصلی سازمان است، گفت: روز به روز بر شدت بحران آب افزوده می‌شود که بر این اساس باید از هدررفت آب جلوگیری کرده و برای تأمین آن نیز برنامه‌ریزی داشت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار