مدیرعامل هلال احمر مازندران خبر داد

اجرای 2220 عملیات امداد و نجات در مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران این جمعیت از ابتدای سال تاکنون با اجرای 2 هزار و 220 عملیات امداد و نجات خدمات مورد نیاز را به 14 هزار و 604 نفراز مصدومان از حوادث مختلف ارائه کردند.
کد خبر: ۶۷۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۸ 28 July 2015
به گزارش تابناک مازندران به نقل از خبرگزاری فارس، مهدی ولی‌پور اظهار کرد: امدادگران و نجاتگران این جمعیت از ابتدای سال جاری تاکنون با اجرای 2 هزار و 220 عملیات امداد و نجات خدمات مورد نیاز را به 14 هزار و 604 نفر از مصدومان از حوادث مختلف ارائه کردند.
وی بیان کرد: از این تعداد 673 مورد مربوط به عملیات امداد و نجات جاده‌ای، 243 فقره مربوط به امداد و نجات شهری، 74 مورد مربوط به عملیات امداد و نجات ساحلی و دریایی، چهار مورد مربوط به حوادث برف و کولاک، 17 فقره مربوط به سیل و آبگرفتگی، هفت مورد مربوط به حوادث صنعتی و کارگاهی و 48 مورد مربوط عملیات امداد و نجات کوهستان است.
ولی‌پور تصریح کرد: اجرای 14 فقره عملیات اطفای حریق در اراضی جنگلی و مراتع، یک فقره عملیات امداد در رانش زمین، یک فقره عملیات مربوط به ریزش آوار، دو مورد نیز مربوط به ارائه خدمات مناسبتی و یک‌هزار و 133 مورد نیز ارائه خدمات لازم به مراجعان پایگاه‌های امداد و نجات از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در چهار ماهه نخست امسال بوده است.
وی افزود: در یک مورد هم از ظرفیت بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر برای اجرای عملیات امداد و نجات استفاده شد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران خاطرنشان کرد؛ انتقال یک‌هزار و  28 نفر از مصدومان به مراکز درمانی، ارائه خدمات اسکان اضطراری به یک‌هزار و 154 نفر و ارائه خدمات درمان سرپایی و کمک‌های اولیه به 131 هزار و 44 نفر از جمله خدمات جمعیت هلال احمر استان در چهار ماهه نخست سال گذشته بوده است.
وی گفت: در این عملیات‌ها بیش از 107 هزار و 65 نفر روز امدادگر و نجاتگر در قالب 3 هزار و 86 تیم مجهز امدادی با به‌کارگیری یک‌هزار و 392 دستگاه روز آمبولانس و خودروی امدادی مشارکت داشتند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار