موزه دفاع مقدس تصویرگرحماسه آفرینی رزمندگان

استاندار همدان گفت: موزه دفاع مقدس این استان بخشی از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را به تصویر کشیده است.
کد خبر: ۶۷۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۳ 28 July 2015
استاندار همدان گفت: موزه دفاع مقدس این استان بخشی از رشادت ها و دلاورمردی های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی را به تصویر کشیده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان محمد ناصر نیکبخت در دیدار با رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور بیان کرد: موزه همدان آثار ماندگاری از رشادت ها، شجاعت ها، ایثار و فداکاری دوران دفاع مقدس را در خود جای داده است.

وی موزه دفاع مقدس همدان را بهترین موزه کشور و آبروی استان توصیف کرد و افزود: مدیر بنیاد حفظ آثار در همدان فردی عاقل، آگاه و بی حاشیه است.

وی اضافه کرد: ماموریت بنیاد قابل خط کشی نیست و به همه مردم تعلق دارد و موزه را باید از حواشی دور و در جای مقدسی نگه داریم.

استاندار همدان گفت: توفیق تیم هسته ای به این دلیل است که دفاع مقدس و حضور مردم، افتخاری در تاریخ این کشور بوده و مردم همواره از نظام حمایت می کنند و هر توفیقی دولت دارد متعلق به نظام جمهوری اسلامی است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور نیز در این دیدار با تشکر از استاندار به خاطر توجه به موزه دفاع مقدس گفت: تکمیل و حفظ و نگهداری موزه خواسته این مجموعه از استان است.

سردار سرتیپ بهمن کارگر افزود: دفاع مقدس متعلق به همه مردم است و پیروز اصلی هم مردم هستند .

وی همکاری رییس جمهوری، وزرا و استانداران در اجرای اردوی راهیان نور را بسیار مطلوب توصیف کرد.

باغ موزه دفاع مقدس همدان در آبان 89 در چهار مرحله بهره برداری شد و فاز پنجم آن شامل قرارگاه، پاسگاه انتظامی و تقابل و جنگ نابرابر ناتمام باقی مانده همچنین مطالعات فاز شش این طرح انجام شده است.

استان همدان در دوران هشت سال دفاع مقدس هشت هزار شهید، 17 هزار جانبار و یک هزار آزاده را تقدیم انقلاب کرده است.

سال گذشته حدود 112 هزار نفر از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار