استاندار قم:

آموزش و پرورش در تقویت بنیه فرهنگی کشور نقش ویژه ای دارد

استاندار قم با اشاره به عملکرد آموزش و پرورش در تربیت آینده سازان کشور گفت: تقویت بنیه فرهنگی کشور مساله مهمی است که آموزش و پرورش از طلایه داران آن است.
کد خبر: ۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۷ 28 July 2015
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در دیدار مدیران آموزش و پرورش استان قم طی سخنانی تلاش معلمان در زمینه پرورش آینده سازان کشور را با ارزش عنوان کرد و امید ایجاد شده در بین مردم پس از توافق هسته ای برای شتاب روند پیشرفت رو به جلوی کشور را نیز مورد توجه قرار داد. 

استاندار قم با بیان اینکه پشتوانه فکری آموزش و پرورش آینده نظام را مشخص می کند، بیان کرد: مدیریت و برنامه ریزی صحیح و بلندمدت در زمینه بهره وری حداکثری سیستم آموزشی در مدارس امری ضروری است.

وی تقویت حس مشترک مسوولیت پذیری و دلسوزی در معلمان را مایه دلگرمی مردم و مسوولان دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه نبود امکانات مانعی برای عملکرد خوب آموزش و پرورش نبوده است.

صادقی حمایت از نهاد آموزش و پرورش را وظیفه همه دستگاه های اجرایی دانست و تصریح کرد: استانداری قم نیز از این نهاد مهم و حساس پشتیبانی معنوی و مادی می کند. 

در ابتدای این جلسه نیز حمیدرضا شیخ الاسلام، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم گزارشی از فعالیت های انجام شده در این اداره کل را ارائه کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار