پرداخت 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی البرز مصوب شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز از برگزاری 313 جلسه کارگروه تسهیل در این استان خبر داد و گفت: در قالب این جلسات پرداخت حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی استان مصوب شده است.
کد خبر: ۶۸۰۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 15 November 2018

جهانگیر شاهمرادی در حاشیه بازدید از چند کارخانه واقع در شهرک صنعتی اشتهارد و پروژه توسعه شهرک های صنعتی کوثر و امید البرز (اشتهارد2) به خبرنگاران گفت: حمایت از بخش خصوصی یکی از مهم ترین اصول کاری ما است به همین دلیل به صورت منظم بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی را در دستور کار قرار داده ایم تا از نزدیک با بخش خصوصی، تولیدکنندگان و صنعتگران هم کلام شده و شنونده مشکلات آنها باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز در ادامه یکی از مصادیق حمایت از تولید را برگزاری جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برشمرد و افزود: تاکنون 313 جلسه کارگروه تسهیل در البرز برگزار شده که ثمره آن اجرایی شدن 2 هزار و 647 مصوبه در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و پرداخت حدود 400 میلیارد تومان تسهیلات به این واحدها است.

شاهمرادی در پایان از زحمات رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تشکر و قدردانی کرده و ادامه داد: همیشه در کنار دغدغه هایی که در راستای حفظ و گسترشِ تولید و اشتغال در سطح کشور دارند، مسائل صنایع، معادن، اصناف و تجار استان البرز را هم با اهتمام ویژه ای دنبال می کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار