انتقال مفاهیم و دغدغه های شهروندی با زبان هنر اثرگذار است

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز گفت: آگاهی سازی شهروندان در خصوص مسایل شهروندی عاملی موثر در ارتقای فرهنگ شهر و شهروندی است.
کد خبر: ۶۸۰۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲ 28 July 2015


به گزارش خبرنگار ما و به نقل از سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز، علیرضا اصغری در جنگ شبانه پارک ولیعصر تبریز، با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره تابستانی تبریز افزود: یکی از شاخص های مهم مدیریت شهری و ایجاد شهری آبرومند، مدیریت پسماندهای شهری است و توجه سازمان به عنوان ستاد برگزاری این جشنواره به این مهم، نشان دهنده اهمیت موضوع و ضرورت پرداخت آن در میان شهروندان است.

وی با تشکر از نقش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در برگزاری این جشنواره گفت: فراهم آوردن زمینه برای آموزش همگانی شهروندان از طریق برنامه هایی در قالب جنگ بسیار اثرگذار است و می تواند و در انتقال دغدغه مجموعه شهرداری تبریز به شهروندان در خصوص انتظاراتی که از شهروندان نقش داشته باشد.

مهندس اصغری افزود: ما نتایج این نوع از فرهنگ سازی را بارها مشاهده کرده ایم و شاهد همراهی شهروندان در ایجاد شهری ایده آل بوده ایم که در آن همه شهروندان مسئولانه رفتار می کنند.

وی ادامه داد: انتقال مفاهیم و دغدغه های شهروندی با زبان هنر به شهروندان اثرگذار است و توجه هنرمندان موسیقی و تئاتر در ویژه برنامه های جنگ تابستانی به این مساله نشان از راهگشا بودن این دغدغه در بین آحاد مردم دارد.

///////////////////////////////////////

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار