تجمع اعتراض آمیزمهندسان آزمایشگاه فنی

مهندسان آزمایشگاه فنی بتن و خاک همدان با تجمع مقابل اداره کل راه و شهرسازی، به آیین‌نامه جدید اعتراض کردند.
کد خبر: ۶۸۴۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹ 29 July 2015
اعتراض مهندسان آزمایشگاه فنی بتن و خاک در همدان

مهندسان آزمایشگاه فنی بتن و خاک همدان با تجمع مقابل اداره کل راه و شهرسازی، به آیین‌نامه جدید اعتراض کردند.

به گزارش فارس؛ تعدادی از مهندسان آزمایشگاه‌های فنی همدان در بخش بتن و خاک و جوش جلوی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان تجمع کردند.

مدیرعامل آزمایشگاه بتن آزمای هگمتان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلیل تجمع را آیین‌نامه جدید وزارت راه و شهرسازی عنوان کرد و گفت: سه سال پیش آزمایشگاهی تاسیس کردیم و بر اساس آیین‌نامه در آن زمان تعداد نیروی انسانی متخصص لازم و تجهیزات مورد نیار را تهیه کرده و پروانه فعالیت گرفتیم.

مجتبی احمدوند بیان کرد: با گذشت سه سال از فعالیت آزمایشگاه و استخدام نیروی کار قابل توجه و حضور اساتید شناخته شده حوزه عمران در این آزمایشگاه آیین‌نامه جدیدی اعلام شد و در آن تجهیزات و نیروی کار خواسته شده در حدود سه برابر آیین‌نامه قبلی است.

وی افزود: اکنون به دلیل اعلام آیین‌نامه جدید که در اواخر دولت قبل تهیه و ارسال شده بود آزمایشگاه‌های فنی که نیاز به تمدید پروانه کار دارند با مشکل مواجه‌اند و فعالیت آنها معلق مانده است.

مدیرعامل آزمایشگاه بتن آزمای هگمتان عنوان کرد: با شرایط کنونی افراد و نیروهای آزمایشگاه بیکار شده‌اند و این امر موجب مشکلاتی برای خانواده‌ها شده است.

وی دلیل اعلام آیین‌نامه جدید را که خواستار نیرو و تجهیزات بیشتر است، چنین تشریح کرد: در زمانی که آیین‌نامه دوم صادر شد قرار بود این آیین‌نامه دلیلی باشد که تعداد آزمایشگاه‌ها زیاد نشود اما اکنون فعالیت ما را تعطیل کرده است.

احمدوند درباره اجرای این آیین‌نامه در دیگر استانها گفت: تنها استان همدان با این مشکل مواجه است و در دیگر استان‌ها مدیران متولی با انجام تدابیری این مشکل را حل کرده‌اند.

مدیر عامل آزمایشگاه بتن آزمای هگمتان رکود ساخت و ساز و نبود کار عمرانی را یکی از مشکلات آزمایشگاه فنی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به این مشکلات چگونه می‌توان تجهیزات و نیروی کار آیین‌نامه را فراهم کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار