خروج سامانه بارشی تا پایان هفته

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: سامانه بارشی، روز گذشته از همدان خارج شده و تا پایان هفته سامانه جدید بارشی وارد استان نخواهد شد و در پاره‌ای از نقاط شاهد مه‌صبحگاهی و وزش ملایم باد خواهیم بود.
کد خبر: ۶۹۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۷ 23 December 2018
شهرام حکیمی از حکمفرمایی هوایی آرام و نیمه‌ابری در تمام نقاط استان تا پایان هفته خبر داد.

به گزارش ایسنا،حکیمی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به خروج سامانه بارشی از استان همدان در این هفته شاهد بارش برف و باران نخواهیم بود و اکنون هوا، آرام و نیمه‌ابری است.

وی ادامه داد: سامانه بارشی، روز گذشته از همدان خارج شده و تا پایان هفته سامانه جدید بارشی وارد استان نخواهد شد و در پاره‌ای از نقاط شاهد مه‌صبحگاهی و وزش ملایم باد خواهیم بود.

حکیمی تصریح کرد: اکنون دمای هوای همدان ۴ درجه سانتیگراد است که در چند روز اخیر به علت بارش سنگین برف کاهش یافته و از منفی ۷ تا ۵ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.

وی پیش‌بینی کرد: طی ۲۴ ساعت آینده دمای هوا کمی افزایش می‌یابد و از منفی ۶ تا ۷ درجه سانتیگراد در نوسان خواهد بود و آسمان، صاف و کمی ابری و در برخی از نقاط بارش پراکنده باران را شاهد خواهیم بود.

حکیمی با اشاره به میزان بارش در نقاط مختلف استان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته میزان بارش در نهاوند و اسدآباد بیشتر از دیگر نقاط استان است که این میزان در نهاوند ۱۲ و در اسدآباد ۱۳ میلیمتر است.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های نهاوند و اسدآباد بیشترین بارندگی را به خود اختصاص داده‌اند، همدان و رزن را نیز پربارش‌ترین نقاط در یک ماه اخیر برشمرد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در پایان گفت: رزن با ۲ درجه سانتیگراد سردترین و ملایر با ۵ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقاط را به خود اختصاص داده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار