برخورد سلیقه‌ای با چاه‌های غیرمجاز را نمی‌پذیریم

کد خبر: ۷۰۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 02 August 2015

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: برخورد سلیقه‌ای با چاه‌های غیرمجاز را تحت هیچ شرایطی نمی‌پذیریم.

رضا شاکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: دادستان به عنوان مدعی العموم وظیفه سنگین حفاظت از بیت‌المال و حقوق مردم را بر عهده دارد و در شرایطی که سال‌ها است خشکسالی را تحمل می‌کنیم، حفاظت از منابع آب کشور، جزو مهمترین حقوق مردم به شمار می‌آید.

وی اظهار داشت: یکی از مهمترین آسیب‌هایی که در شهرستان کرج تحمل می‌کنیم، وجود چاه‌های غیرقانونی است و دستگاه‌های اجرایی مرتبط به ویژه اداره آب وظیفه دارند تا برای برخورد با متخلفان اقدام کنند.

این مسئول ارشد قضایی با اشاره به اینکه در شهرستان کرج چاه‌های غیرمجاز متعددی حفر شده است، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید این چاه‌ها را شناسایی و برای مهر و موم آنها اقدام کرده و در غیر این صورت وظیفه خود را انجام نداده‌اند.

شاکرمی بیان داشت: از اداره آب و همچنین اداره برق خواسته‌ایم که با قاطعیت به این موضوع ورود کرده و چاه‌های غیرمجاز را با همکاری مراجع قضایی و انتظامی مهر و موم کنند.

وی تصریح کرد: همچنین اداره برق نیز موظف شده است که برق چاه‌های غیرمجاز آب را در کمترین زمان ممکن قطع کند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان کرج گفت: نباید در جامعه به این صورت مطرح شود که برخی از چاه‌های غیرمجاز را توقیف و مهر و موم می‌شود و برخی از کنار تخلف برخی دیگر به راحتی می‌گذریم.

شاکرمی تاکید کرد: به طور قطع برخورد سلیقه‌ای با چاه‌های غیرمجاز را تحت هیچ شرایطی نپذیرفته و این شرایط را تحمل نمی‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار