معاون دانشگاه علوم پزشکی ایلام:

جذب پزشک متخصص در ایلام 25 درصد افزایش یافت

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام از افزایش ۲۵ درصدی جذب پزشک متخصص در ایلام طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۷۰۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴ 26 January 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ قباد  آبانگاه اظهار داشت: در طی یک سال اخیر اتفاقات بسیار خوبی در حوزه دانشگاه علوم پزشکی افتاده است.

وی افزود: تجهیزات بسیار خوبی با تعامل و رایزنی انجام گرفته وارد استان شده است، طی اربعین فرصت طلایی برای استان پیش آمد که وزارتخانه به صورت رایگان بسیاری از تجهیزات بیمارستانی را به استان تحویل داد.

آبانگاه افزود: در کنار آن با سفر معاون بهداشت به استان بیش از ۲۲ میلیارد تومان تجهیزات سرمایه ای مورد نیاز برای بیمارستان های استان تصویب شد که قسمتی از آنها وارد استان و قسمتی نیز به تدریج وارد استان می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی ایلام تصریح کرد: دسترسی عادلانه مردم به خدمات در کل بیمارستان های استان پوشش داده شده است.

وی ادامه داد: همچنین جذب پزشک متخصص  در رشته های مختلف از دیگر اتفاقات بسیار خوب در این حوزه بود که نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد جذب متخصص در استان افزایش یافته است.

وی بیان داشت: هر شهرستانی از استان که دارای بیمارستان است بین ۱۰ تا ۱۲ پزشک متخصص در آنجا فعال شده، در درمانگاه ها نیز حضور پزشکان ۴ برابر نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: طی ۹ ماهه اخیر امسال بیش از ۵۳۷ هزار نفر در اورژانس بیمارستان ها ویزیت شدند که از این لحاظ دانشگاه علوم پزشکی بزرگترین دستگاه خدمات رسان در استان بوده است.

آبانگاه تصریح کرد: همچنین در ۷ ماهه اخیر سال بیش از ۵۰ تخت بیمارستانی به تخت های بیمارستان های استان اضافه شده است./ح

مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسین
|
-
|
۰۸:۱۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
ای بابا چرا دروغ میگی والله درست نیست آیا فقط شما متخصص اوردید کجا هستند ؟!!!چرا عملکرد دیگران را پای خود میزارید والله آدم شرمش میاد از این گزارش عملکردها
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار