وزارت خارجه جواب محکمی به اروپایی‌ها بدهد/ مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور گسترده داشته باشند

امام جمعه کرمانشاه از مردم خواست علیرغم مشکلات اقتصادی در راهپیمایی ۲۲ بهمن، حضور گسترده داشته باشند؛ چرا که حضور جدی مردم جواب محکمی برای مخالفین و دشمنان نظام خواهد بود.
کد خبر: ۷۱۳۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۳ 09 February 2019

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ، آیت الله شیخ مصطفی علما نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با گرامیداشت سالروز پیروزی انقلای اسلامی‌، از مردم خواست علیرغم وجود مشکلات اقتصادی حضور پرشور و گسترده در راهپیمایی 22بهمن داشته باشند و اظهار داشت: حضور جدی مردم جواب محکمی برای مخالفین و دشمنان نظام خواهد بود.

آیت‌الله علما افزود: ما با مردم آمریکا کاری نداریم و منظور ما از شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر رؤسای جمهور و اطرافیان آنهاست.

وی با اشاره به پیشنهادات اخیر اروپا در مورد برجام و امتیازات در نظر گرفته شده توسط آنها، اظهار کرد:آن‌ها گفته‌اند ما به شما غذا و دارو می‌دهیم؛ آیا تحقیر از این بیشتر هم وجود دارد؟ ما به غذا و داروی آن‌ها احتیاجی نداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه، افزود: وزارت خارجه باید جواب محکمی به اروپاپی‌ها بدهد و ما باید آن‌ها را تحقیر کنیم؛ آن‌ها حق ندارند در مورد نیروهای نظامی و تسلیحات موشکی ما حرف بزند.

آیت‌الله علما از همه مسؤولین و دولت‌مردان خواست طبق فرمایش مقام معظم رهبری نگاه‌شان به داخل، اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی باشد و تأکید کرد: دشمن هیچ خیری برای ما نمی‌خواهد و قدم مثبتی برایمان برنخواهد داشت.

خطیب جمعه کرمانشاه با اشاره به مقام والا و با عظمت صدیقه کبری(س) و ایام فاطمیه از مردم خواست عزاداری درخور و شایسته مقام آن حضرت برگزار کنند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار