طرح توسعه سواحل مکران در انتظار مصوبه مجلس

استاندار هرمزگان گفت: ما معتقدیم جاسک در آینده نگین درخشان سواحل مکران خواهد بود و دولت اهتمام جدی به سواحل مکران دارد و این شهرستان توسعه بسیار خوبی در آینده خواهد داشت.امیدواریم بزودی طرح توسعه این منطقه در مجلس به تصویب نمایندگان برسد
کد خبر: ۷۱۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶ 04 August 2015
 به گزارش تابناک، جاسم جادری در حاشیه سفر به شهرستان جاسک با اشاره به تشکیل کارگروه سواحل مکران، عنوان کرد: امیدواریم بزودی طرح توسعه این منطقه در مجلس به تصویب نمایندگان برسد و طرح‌های بزرگ از جمله در حوزه نفت و گاز، صنعت و همچنین جانمایی منطقه آزاد اجرایی شود.

 وی ادامه داد: ما معتقدیم جاسک در آینده نگین درخشان سواحل مکران خواهد بود و دولت اهتمام جدی به سواحل مکران دارد و این شهرستان توسعه بسیار خوبی درآینده خواهد داشت و جوانان جاسک خودشان را به علم و فنون مورد نیاز آماده کنند تا نیاز به انتقال نیرو انسانی متخصص از جای دیگر به این منطقه نباشد.

جادری گفت: پیگیر احیای گمرک‌هایی از جمله گمرک گوکسر و در مجموع شش گمرک که در گذشته در منطقه فعالیت داشتند برابر مصوبات دولت هستیم و هفته آینده گمرک کوهستک راه‌اندازی می‌شود.

وی از پیگیری تردد خودروهایی با پلاک مناطق آزاد در تمامی شهرهای هرمزگان خبر داد و بیان کرد: اقدامات اولیه برای تردد خودروهایی پلاک مناطق آزاد در تمام شهرهای استان هرمزگان از جمله تصویب در شورای تامین انجام شده و منتظر مصوبه هیات دولت هستیم.

 استاندار هرمزگان افزود: کارگروه بررسی تردد خودروهایی با پلاک مناطق آزاد تشکیل شده و از نظر ما این امر مشکلی ندارد و بطور حتم با مجوز دولت این کار صورت می گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار