رئیس مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان خبرداد:

وجود 280 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در اصفهان

تابناک: رئیس مجمع خیّران ورزش‌یار اصفهان گفت: نزدیک به 280 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح این استان وجود دارد که با کمک خیران می‌توانیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم.
کد خبر: ۷۲۳۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰ 23 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، امروز گذشته بیست و ششمین جلسه مجمع خیّران ورزش‌یار استان اصفهان با حضور محمد سلطان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان برگزار شد.

رئیس مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان در این جلسه اظهار داشت: نزدیک به 280 پروژه نیمه‌تمام ورزشی در سطح استان اصفهان وجود دارد که با کمک خیران می‌توانیم آنها را به بهره‌برداری برسانیم، در تکمیل این پروژه‌ها دولت نیز سهم عمده‌ای دارد چرا که بیشتر این پروژه‌های نیمه‌تمام از 30 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

محمد سلامتیان ادامه داد: مردم باید از فعالیت و هدف این انجمن به خوبی اطلاع پیدا کنند و آنها باید بدانند که شرکت در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی یک کار عام‌المنفعه محسوب می‌شود و توشه‌ای برای آخرت است.

وی گفت: در این دو سال نزدیک به 13 پروژه نیمه‌تمام ورزشی تکمیل شده که جای خوشحالی دارد و امیدوارم دیگر خیران با گام نهادن در این راه ما را در تکمیل این پروژه‌ها یاری کنند.

در پایان جلسه مقرر شد انتخابات هیئت مدیره مجمع خیران ورزش‌یار استان اصفهان در اردیبهشت ماه سال 94 انجام پذیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار