بهشت پنهان همدان میزبان مربیان ورزش همگانی

مربیان ورزش همگانی یک روز به دور از هیاهو را در بهشت پنهان همدان گذراندند.
کد خبر: ۷۳۰۳۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳ 06 August 2015

مربیان ورزش همگانی یک روز به دور از هیاهو را در بهشت پنهان همدان گذراندند.

به گزارش فارس، به همت هیئت ورزش‌های همگانی استان و با مشارکت مدیریت تله‌سیژ تاریک‌‌دره، مربیان ورزشی هیئت ورزش‌های همگانی استان، به مناسبت گرامیداشت هفته المپیک یک روز را به دور از هیاهوی شهر در منطقه زیبای بهشت پنهان همدان سپری کردند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به حضور مربیان در این برنامه تفریحی، اظهار کرد: مربیان ورزش همگانی استان مربیانی مجرب، آگاه و دلسوز هستند که به عشق ورزش و توسعه سلامت همگانی فعالیت می‌کنند.

اشرف جاوید با بیان اینکه مربیان ورزش همگانی بدون چشم‌داشت در عرصه ورزش استان فعال هستند، گفت: مربیان فعال در این هیئت با عشق و علاقه کار می‌کنند و هیئت ورزش‌های همگانی اجرای برنامه‌های تفریحی را برای مربیان فعال بر خود لازم می‌داند.

وی تصریح کرد: در برنامه تفریحی و یک روزه بازدید از بهشت پنهان همدان 40 مربی فعال در هیئت همگانی استان حضور داشتند و از مجموعه توریستی و تفریحی منطقه تاریک دره بازدید کردند.

نایب رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان تأکید کرد: آنها از امکان تله‌سیژ این منطقه نیز به طور رایگان بهره‌مند شدند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 30 کمیته زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان فعالیت دارند، گفت: مربیان فعال در کمیته ورزش صبحگاهی به عنوان فعال‌ترین کمیته در تمام برنامه‌های فرهنگی و ورزشی حضوری پر‌شور دارند.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار