انجام ۷۶۹ عملیات در ایام نوروز

بهروز کارخانه‌ای با بیان اینکه ۷۶۹ عملیات در ایام نوروز انجام شد بیان کرد: در این مدت ۸۰۳ نفر اسکان اضطراری یافتند.
کد خبر: ۷۳۲۲۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ 07 April 2019
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان از ارسال ۱۱۸ قلم دارو از همدان به لرستان خبر داد و گفت: کمک‌های غیرنقدی دیگری نیز به استان‌های گلستان و لرستان ارسال شده است.

به گزارش فارس، کارخانه‌ای با بیان اینکه ۴۳۱ نفر نیروی امدادی جمعیت هلال احمر از ۱۱ تا ۱۷ فروردین‌ماه در استان فعالیت داشتند اظهار کرد: این نیرو‌ها در قالب ۱۴۸ تیم عملیات انجام دادند.

وی با بیان اینکه ۷۶۹ عملیات در این ایام انجام شد بیان کرد: در این مدت ۸۰۳ نفر اسکان اضطراری یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان در خصوص خدمات‌رسانی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیلاب در همدان یادآور شد: ۵۸۱ مورد تخلیه آب از منازل انجام شد که بیشترین مورد مربوط به شهرستان نهاوند با ۱۵۸ مورد بود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۴ هزار و ۱۳۸ نفر حادثه دیده گزارش شد تصریح کرد: در ایام تعطیلات تا روز گذشته به ۳ هزار و ۹۳۷ نفر امدادرسانی شد.

کارخانه‌ای خاطرنشان کرد: از ۱۱ تا ۱۷ فروردین ماه طبق اعلام هلال احمر هشت نفر فوتی داشتیم که پنج نفر در حوادث سیلاب و آب‌گرفتگی و سه نفر در حوادث جاده‌ای بودند.

وی از ارسال کمک‌های غیرنقدی به استان گلستان و لرستان خبر داد و گفت: مواد غذایی، وسایل زیستی، کنسروجات، مواد بهداشتی، البسه و آب معدنی از جمله اقلام ارسالی بود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان به خدمات رسانی در حوزه درمان و توانبخشی در لرستان هم اشاره کرد و افزود: دو نفر پزشک، دو روانشناس، ۴ نفر پرستار، یک ماما، ۳ نفر امدادگر به همراه ۱۱۸ قلم دارو به این استان اعزام شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار