هتل‌های ۵ ستاره در اردبیل احداث می‌شود

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌ فرهنگی کشور گفت: با فراهم کردن اعتبارات مورد نیاز و هدف رونق گردشگری هتل‌های ۵ ستاره در اردبیل احداث می‌شود.
کد خبر: ۷۳۸۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰ 25 April 2019

به گزارش تابناک اردبیل، حسین اربابی در بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار داشت: پیشرفت پروژه‌های گردشگری در استان اردبیل بسیار قابل قبول بوده و در این زمینه تلاش‌های انجام یافته شایسته تقدیر و قدردانی است.

وی بیان کرد: خوشبختانه استان اردبیل ظرفیت خوبی در حوزه گردشگری دارد که این ظرفیت‌ها می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار پیشگام باشد و در تلاش هستیم با سرمایه‌گذاران کشور از سایر مناطق کشور پیشی بگیریم و به قطب گردشگری کشور تبدیل شویم که این مسئله برای ما حائز اهمیت است.

معاون سرمایه‌گذاری سازمان میراث‌ فرهنگی کشور گفت: سرعین یک سرمایه بی‌نظیر در جذب گردشگر است و سرمایه گذاران کشور می توانند در این منطقه شاهد ارتقای سرمایه خود نیز باشند که امیدواریم با اهمیت به این مسئله پروژ‌ه‌های گردشگری را عملیاتی کرده و رونق گردشگری را شاهد باشیم.

اربابی تصریح کرد: شروع احداث طرح های هتل پنج ستاره در اردبیل از دیگر مواردی است که با اهتمام جدی به دنبال آن هستیم که تلاش و پیگیری‌های امام جمعه اردبیل و استاندار اردبیل در این زمینه شایسته تقدیر و قدردانی است که این طور روند اجرایی پروژه‌های گردشگری را پیگیری می‌کنند.

وی بیان کرد: باید زمینه و بستر حمایت از سرمایه‌گذاران به شکل مطلوب در سطح کشور فراهم شود که این موضوع برای ما حائز اهمیت بوده و امیدواریم همکاری و مساعدت‌های لازم در این زمینه مبنای کار قرار گیرد که از ظرفیت بخش خصوصی باید به شکل مناسب استفاده شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار